Gode råd ved køb af første Sub
Hej medentusiaster

Jeg er meget tæt på at købe mit første Submariner - og har fået tilbudt et Z serie model fra 2007 komplet sæt (boks, booklets, tags, plastikstykke til bezel og certifikat) med kviittering om komplet service hos Klarlund i 2015 til 6.150 kr.

Vi er blevet enige om en pris på 41.000 kr.

Hvad tænker i om det? Og ift. ægthed m.v. er jeg vel på helt sikker grund idet der er service kvittering fra Klarlund?

Uret er til salg i Rolex gruppen på Facebook.

På forhånd tusind tak for jeres svar.
Svar
Når der er alle papirer og boks samt er kvittering fra Klarlund, vil jeg mene at risikoen er minimal - så go for it :)
Svar
Umiddelbart lyder det ganske fint. Men det er svært at udtale sig konkret om, uden billeder af uret og dets stand.

Mht. servicekvittering, og "verificeringer" for den sags skyld. Så kan man som sådan, nærmest ikke bruge det til noget efter man er gået ud af Klarlund, da der kan være skiftet løs efter da.

Enten, så smid lidt billeder op, eller du kan sende dem i pm. Måske kender jeg enda sælgeren
Keld
Svar
(05-03-2017, 10:42 AM)keldw Skrev: Umiddelbart lyder det ganske fint. Men det er svært at udtale sig konkret om, uden billeder af uret og dets stand.

Mht. servicekvittering, og "verificeringer" for den sags skyld. Så kan man som sådan, nærmest ikke  bruge det til noget efter man er gået ud af Klarlund, da der kan være skiftet løs efter da.

Enten, så smid lidt billeder op, eller du kan sende dem i pm. Måske kender jeg enda sælgeren

Hej Keld - jeg har sendt dig en pm.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)