Video af mit nye Oris Williams F1 Chronograph
Et nyt brugt ur er kommet i mine hænder og jeg er rigtig glad og glæder mig allerede over mit nye hverdags ur.

PS. så havde jeg da næsten glemt at det hedder en rotor i min begejstring over uret.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Cool video fint lille telt med drejeskive du har sat op,
En fed detalje at man nu kan komme "rundt" om uret. Icon_Up

Uret syntes jeg er ret flot jeg har det samme trick med kassen,
På min Marinemaster og som du nævner gør det bare ure super komfi. Icon_cool

Fint link til F1 med Carbon look på ur skiven,
Ved du om det er ægte Carbon.?

Som altid en behagelige video fra din hånd,
Og altid fedt at høre din glæde omkring dine ur valg.

Rart at se at du holder Oris fanen højt,
Men den sorte Seiko pirre skal den ikke snart en tur på drejeskiven. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg er rigtig glad for Oris og det er et mærke jeg aldrig kan slippe, så stor er glæden over at få uret i hånden og se hvor lækkert det er udført. Viste godt at det var en god beslutning at få fat i netop denne model og med lidt kærlighed kommer uret helt op og ringe igen. Der er ikke meget som overrasker en mere med alle de mange ure som jeg har haft gennem hænderne, men denne model har lige det ekstra med udformningen af kassen og den affasning der er at finde i bagkassen, får lige et par ekstra point og klart nok giver det max. til bærer komforten.

Uret er købt til brug i hverdagen og med sine 45mm passer det perfekt til mig. En lille tilføjelse er at tachymeter-skalaen faktisk ikke er sort, men meget mærkeblå, hvilket bliver synlig når man har uret på udenfor.

Alt i alt et af de bedste Oris ure jeg endnu har haft, og det inkluderer også alle mine dykkerure fra Oris...de er super fede, men denne er mit valg indtil videre.

Svar
Her lige lidt fotos af uret og specielt omkring lænke og kasse....hvilket jeg er vild med.

İmage

İmage

İmage

İmage

Svar
Tak for endnu en fantastisk gennemgang af et ur .
Jeg har igennem den sidste tid haft lidt kik på versionen "schumacher "
Super detalje med carbon skiven og måden lænke og hus er sammensat.
Svar
Fantastisk ur
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)