Jeg håbløst fortabt med en handel hjælp søges :) !
(23-10-2015, 11:43 AM)bjorn_e58 Skrev:
(20-10-2015, 07:31 PM)pbr Skrev: men jeg har jo også selv svært ved at gøre som jeg prædiker !!

Ja - hvor længe var det lige du havde din røde sub  Icon_lol

/Bjørn.

DET TALER VI IKKE OM !!!  Icon_head Icon_rul Icon_rul Icon_rul
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Vi taler aldrig om hvor længe vi har vores ure, det er noget pjat. Så længe vi er glade i den tid vi har dem :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Icon_Up
Svar
Det er jo det sjove ved keepers...de kan være væk næste dag Icon_smil
Mvh Palle
Svar
Tusind tak for alle jeres svar og undskyld mit sene svar

Er gået videre fra exploreren og var allerede begyndt og ligge lidt i sparebøssen men så dukkede der lige et brugt seadweller 4K op til en god pris så nu er der lidt og lege med igen Icon_e_biggrin1
Svar
(26-10-2015, 09:50 PM)SEK Skrev: Tusind tak for alle jeres svar og undskyld mit sene svar

Er gået videre fra exploreren og var allerede begyndt og ligge lidt i sparebøssen men så dukkede der lige et brugt seadweller 4K op til en god pris så nu er der lidt og lege med igen  Icon_e_biggrin1

Det er også et fedt ur - og helt sikkert et bedre ur overall, end dit oprindelige mål !!  Icon_Up

Tillykke med det - mit hilser på !  Icon_flag

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Flot ur pbr Icon_drool

Nu er det bare tålmodigheden der trækker i mig og dit billede hjalp ikke på det :D
Svar
(27-10-2015, 02:26 PM)SEK Skrev: .................... og dit billede hjalp ikke på det :D

He he he he  Icon_cool
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)