04-07-2015, 08:42 AM
For lidtover tre måneder siden købte jeg JLC Master Calendar af Kim T, som også lige har købt det hos FineTime.
Par dage efter opdager jeg, at måned skifter når dato skifter fra 27. til 28. og tager uret til Ole M, for at få det efterset/serviceret. Uret har heldigvis par måneder tilbage af garanti. Ole M sender uret til JLC servicecenter i Holland og der går 3 måneder inden jeg ser det igen.
I mellemtiden ringer jeg og kommer forbi butikken for at forhøre mig om fremskridt og får altid en opdatering og få en snak med en medarbejder når jeg er derinde. Meget venlig og imødekommende personalle.
Kim T og Kristopher tilbyder også at dele en evt. regning, hvis der skulle være noget. Så det er også prima.
Uret kommer tilbage og regning lyder kun på fragt og forsikring som jeg var godt klar over fra dag 1 og det betaler jeg.
Efterfølgende tilbyder Kim T at vi deler den men det synes jeg ikke vi skal.
Så kæmpe thumbs up herfra til alle 3 og specielt til Kim T og Kristopher
Par dage efter opdager jeg, at måned skifter når dato skifter fra 27. til 28. og tager uret til Ole M, for at få det efterset/serviceret. Uret har heldigvis par måneder tilbage af garanti. Ole M sender uret til JLC servicecenter i Holland og der går 3 måneder inden jeg ser det igen.
I mellemtiden ringer jeg og kommer forbi butikken for at forhøre mig om fremskridt og får altid en opdatering og få en snak med en medarbejder når jeg er derinde. Meget venlig og imødekommende personalle.
Kim T og Kristopher tilbyder også at dele en evt. regning, hvis der skulle være noget. Så det er også prima.
Uret kommer tilbage og regning lyder kun på fragt og forsikring som jeg var godt klar over fra dag 1 og det betaler jeg.
Efterfølgende tilbyder Kim T at vi deler den men det synes jeg ikke vi skal.
Så kæmpe thumbs up herfra til alle 3 og specielt til Kim T og Kristopher