rolex daytona
#1
Brick 
Hej alle. I min søgning efter et Rolex daytona er jeg kommet forbi dette ur: http://www.ebuy.dk/astort.asp?emneid=39426. Synes egentlig det ser fedt ud med den skive men er det et no go at få et stål med en skive der passer til hvidguld? Håber snart at finde det rette ur?
Svar
#2
Uha det bliver et svar af blandet karakter ;) som udgangspunkt ville jeg aldrig selv købe et Daytona i stål med skive fra en hvidgulds udgave.

Når det så er sagt, så ser det jo meget fedt ud, og for mange ville det formentligt være totalt ligegyldigt.

Skal det være med den skive, ja så skal det IMO være the real McCoy ;)
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#3
(23-06-2015, 08:20 PM)stjernen Skrev: Hej alle. I min søgning efter et Rolex daytona er jeg kommet forbi dette ur: http://www.ebuy.dk/astort.asp?emneid=39426. Synes egentlig det ser fedt ud med den skive men er det et no go at få et stål med en skive der passer til hvidguld? Håber snart at finde det rette ur?

Det er ikke No-Go med en skive fra en hvidguldsmodel. Det ses ofte - Til gengæld er den en del for dyr hvis den er uden certifikat, hvilket den ser ud til at være

Til gengæld er det MEGA NO-GO i min bog at købe fra Ebuy eller noget andet som Preben Randløv er rodet ind i, men det er bare min personlige holdning
Svar
#4
Tak for jeres svar. Jeg fornemmer jeg skal prøve at finde en anden sælger end ebuy. Jeg synes egentlig prisen var ok nu hvor det var en anden skive og uden papir, men måske Jeg ikke har nok styr på det endnu. Der er ikke mange daytona til salg i dk hvis det skal være Stål med sort skive eller den specielle fra ebuy, synes det er meget at skulle give 75000 for en brugt når en ny har listepris på knap 81.000.
Svar
#5
Efter min mening er det no-go at lave et Frankenwatch med dele fra forskellige mmodeller.

Og som Krüger er inde på, så har PR ure aldrig haft et godt ry her inde.

/Bjørn
Svar
#6
Det er ikke "no go" for mig, da folk skal gøre som de lyster med deres egne ure - i couldn't care less. Jeg ville dog ikke personligt vælge at lave sådan en modifikation.
Svar
#7
For mig er det et no go, men hver sin smag.
Du kan lige få et billede af min Daytona til inspiration :)
İmage
Svar
#8
Jeg endte med at købe en helt ny stål med sort skive. Den er så lækker. Ville gerne poste et billede men det kan jeg ikke lige se hvor man gør?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)