OMEGA | Seamaster Professional Chronograph Diver hvid skive
Tillykke med det smukke ur.
- Oven i købet med den massive lynette, der virker så meget mere gedigen end det tynde metal lynetteindlæg. Icon_e_biggrin

Urets alder er kun muligt at finde ved hjælp af serienummeret.
Såfremt uret er ungt nok, står serienummeret på bagsiden af hornet kl. 7. Så kan alderen (nogenlunde) findes ved opslag i et tabelværk.

Et mere officielt og nøjagtigt værktøj, er: Omega: "EXTRACT OF THE ARCHIVES",
The Extract of the Archives contains detailed information from our archives which relates to your watch and how it left our facilities in Biel, as well as the exact production date of the watch.
Certifikatet koster 70 CHF.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Takker Geodoc, jeg skal nok lige ha fat i en lup.. det står godt nok småt Icon_e_biggrin
Svar
Hej igen,

Har kigget på nettet for at finde ud af hvor gammelt mit ur er, men kan ikke finde noget.. jeg kan ikke finde noget når jeg slå serie numret op på div. omega sider, hvad gør jeg forkert??
Svar
JJ88 Skrev:Hej igen,
Har kigget på nettet for at finde ud af hvor gammelt mit ur er, men kan ikke finde noget..
jeg kan ikke finde noget når jeg slå serie numret op på div. omega sider, hvad gør jeg forkert??
Forkert? og forkert? - ja bum bum.....
Hvis man ikke, som det første - har slået op på Omegaforums Link Central, så er det der fejlen ligger Icon_e_wink

Prøv linkcentralens Kapitel 2, og vælg: "Production year, serial no. and caliber – From Loncar’s page" - god fornøjelse.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)