Svar: 1
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
•
Svar: 4,458
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,255 i 1,132 svar
Givet Likes: 2,352
Hej Theis og velkommen til
Jeg kan desværre ikke rigtig sige noget om de to ure, du viser - men det skal der nok være nogle andre, der kan.
Men jeg tillod mig lige at rette dine billedlinks, så billederne nu vises korrekt
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej Theis
Og velkommen til...
Værdi på årsuret...hmmm helt ærlig ingenting,

så er der en der vil give noget for det og du gerne vil af med det...sælg det for det du kan få for det. Et nyt koster i dag omkring 400-600kr alt afhængig af hvordan det skal se ud, her går jeg ud fra at der er glaskupel til det og at den er ca 30 cm høj, til oplysning går det på batteri
Certinauret kan jeg nok heller ikke rigtig sætte pris på,

andet end hvis jeg husker rigtigt kostede det omkring 2000-2500 kr dengang vi solgte dem, husk nu, hvis jeg husker rigtigt, så set i det lys må jeg nok skuffe dig og sige det er ikke den skjulte pension der lå der, men sæt dog et batteri i Certina uret og brug det, vandtæt til 100m, safirglas, hvad kan man ønske sig mere til et dagligt arbejdsur.
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•