19-07-2013, 07:05 AM
Lidt synd hvis han selv tror på at den er ægte: Breitling Top Time, på DBA
Mere ærgeligt hvis han får solgt den som værende ægte!
Martin
Mere ærgeligt hvis han får solgt den som værende ægte!
Martin
|
Billig Breitling Top Time på DBA:-)
|
|
19-07-2013, 07:05 AM
Lidt synd hvis han selv tror på at den er ægte: Breitling Top Time, på DBA
Mere ærgeligt hvis han får solgt den som værende ægte! Martin
19-07-2013, 07:49 AM
Mnielse Skrev:Lidt synd hvis han selv tror på at den er ægte: Breitling Top Time, på DBAHej Martin - den ser vist ikke helt go' ud(?) Breitling er et mærke jeg ikke har beskæftiget mig meget med, så jeg måtte lige google lidt. Fandt en del til salg på E-Bay, og de ser alle ud som nedenstående: ![]() Som sagt, jeg er ikke velbevandret i Breitling; men kan godt se, at kronografknapperne - mildt sagt er stærkt afvigende. Men jeg spørger lige "som den blinde om farverne" - Er denne iøjnefaldende forskel den væsentligste for din vurdering af uret som fake? Med venlig hilsen - Geodoc
19-07-2013, 08:39 AM
Geodoc Skrev:Mnielse Skrev:Lidt synd hvis han selv tror på at den er ægte: Breitling Top Time, på DBAHej Martin - den ser vist ikke helt go' ud(?) Hej Geodoc Kassen er forkert og er fra et 1970 Val. 7733 kronograf. Viserne er forkerte. Skiven er forkert komponeret med for små register (Skiven er en generisk blank type der findes i flere forskellige farver, hvor det er let at skrive det logo på at man har lyst til). Breitling skriften er heller ikke korrekt og alt for fed. Der står heller ikke Top Time på skiven, dog har Breitling lavet kronografer kun med Breitling mærke/signatur, men ikke i den slags kasse og heller ikke med de andre attributer som dette ur har. Mange hilsner Martin
19-07-2013, 08:50 AM
Mnielse Skrev:Hej GeodocTak Martin - som tidligere, er ikke særligt velbevandret i Breitling - og derfor dejligt at få tingene på plads Efter "studiet" kan jeg godt se, at der er flere forskelle end ligheder med den ægte vare. ... og enig, at det er synd for ham, såfremt han selv tror på ægtheden; men mere ærgerligt, såfremt den sælges som ægte. med venlig hilsen - Geodoc
19-07-2013, 01:43 PM
Mnielse Skrev:Lidt synd hvis han selv tror på at den er ægte: Breitling Top Time, på DBA Hej Martin. Mon der kunne være tale om et frankenwatch ? Ved sådan et gammelt ur ville det ikke undre mig. Billedet er dårligt og nu er den væk fra DBA. Gad vide om den allerede er solgt ? |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|