Sommerstatus ! :-)
#1
Som nogen af jer ved, har jeg ryddet lidt ud i min "samling" for at få mulighed for at købe min Diver Icon_smil

Men jeg har da stadig lidt tilbage og tænkte, at jeg ville bringe et billede af dem, der overlevede (foruden et par digitale outdoor-ure og lommeure).

Hvis der er nogen, som har lyst til at bidrage med et "sommer-status-billede", så kunne det måske gå hen og blive en helt sjov tråd ! Icon_e_wink


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#2
Thjaa, det er en sjov idé. Der er godt nok ikke sket så meget hos mig, men et gruppebillede er vel ikke af vejen:

Øverst er der fem af de frygteligt kedelige, som man ser på ethvert gadehjørne. Der var i hvert fald mange af dem, da jeg for et par dage siden spiste frokost på Rungsted Havn. Ja, næsten en håndfuld inklusive mit eget og konens, som ikke er på billedet. De skammer sig over at være så almindelige, og vender derfor hovedet nedad og er i rækkefølge: 16570, 16613, 16718, 16710, 116610LV. Så mit Meistersinger N° 01; bedstefars guldomega fra 50'erne; et russisk lommeur, jeg købte i Berlin kort efter Muren faldt for 10 DM; et Heuer stopur med sjov inddeling i 1/100 s, som er et arvestykke; en kinesisk rædsel af af lommeur, jeg købte i det iøvrigt spændende urmuseum i Den Forbudte By for 200RMB for et par år siden; og så endelig mit guldlommeur fra 30'erne.

İmage


/Bjørn.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)