Billig Seamaster 300 chrono
Lauritz.com tilbyder en: "Omega Seamaster Professional Chronograf" - overordentlig billigt: 2.600 kr.

İmage
{Klik for billede i fuld størrelse}

Der er ikke ret meget, der er rigtigt på Lauritz-uret.
- Cifre og tekst
- visere
- indeks
- værkdiameter
- horn
- lynetteperle
- rifling på krone & knapper
.... fortsæt selv listen Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
En mail til <!-- e --><a href="mailto:concept@lauritz.com">concept@lauritz.com</a><!-- e --> vil ordne sagen.
Yderst irriterende ! Den her slags smuttere får rookies til at tro at der lurer fakes allevegne.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tio Malo Skrev:En mail til <!-- e --><a href="mailto:concept@lauritz.com">concept@lauritz.com</a><!-- e --> vil ordne sagen.
.. OK! - Nu er de i hvert fald underrettede, så det er forsøgt Icon_e_surprised
Tio Malo Skrev:Yderst irriterende ! Den her slags smuttere får rookies til at tro at der lurer fakes alle vegne.
Vh. John
Ja der er fakes; men ikke alle vegne. Her er der udvist ringe professionalisme og slatten kontrol hos Lauritz Icon_cry

Svar
Jeg skal indrømme, at jeg faldt lige i med begge ben - jeg var så fokuseret på det voldsomme slid på uret, at jeg end ikke havde tænkt tanken om, at det kunne være en fake !! Icon_redface

Var faktisk ved at forsøge at regne lidt på, hvor meget et nyt glas, lynetteindlæg og en polering ville koste og så måske lidt chancen for en billig "kvalitets-beater" her ! Icon_e_surprised

Godt at DU var vågen, Torben !! Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:Jeg skal indrømme, at jeg faldt lige i med begge ben - jeg var så fokuseret på det voldsomme slid på uret, at jeg end ikke havde tænkt tanken om, at det kunne være en fake !! Icon_redface

Var faktisk ved at forsøge at regne lidt på, hvor meget et nyt glas, lynetteindlæg og en polering ville koste og så måske lidt chancen for en billig "kvalitets-beater" her ! Icon_e_surprised

Godt at DU var vågen, Torben !! Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Tak skal du ha' - Ja man ka' hurtigt komme på:
İmage

Svar
Er det bare mig, eller ser 'stålet' ud til at være slidt igennem på bagsiden af lænken og bag kronen? Gad vide hvad der er inde bag ved? Sikkert en eller anden legering af nikkel og kinesiske straffefanger.

Og Lauritz ser som sædvanligt ud til at have taget kritikken til sig og rettet i deres fejl...
Svar
Geodoc Skrev:
Tio Malo Skrev:En mail til <!-- e --><a href="mailto:concept@lauritz.com">concept@lauritz.com</a><!-- e --> vil ordne sagen.
.. OK! - Nu er de i hvert fald underrettede, så det er forsøgt Icon_e_surprised

Opdatering: Har modtaget en venlig mail fra Lauritz Norrköping, at auktionen er stoppet - for at en af deres experter kan se på uret.
Det ville nok være en god idé Icon_cool

Svar
Godt arbejde Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)