Flot arbejde af Halse
Det er fantastisk, at der kan komme det resultat ud af det, når man betragter "før" billederne - men det bekræfter bare, hvad der er generel konsensus om herinde....... nemlig, at Halse kan sit kram !! Icon_e_smile

Tillykke med et super lækkert Seamaster Calendar ! Det er et ur, jeg rigtig gerne vil have et eksemplar af i min samling en dag, med datovinduet placeret nederst !

Det er jo individuelt, men jeg synes, at det vil være en skam at sætte andet end brunt læder på sådan et flot ur - og allerhelst en mørkebrun croco eller lizard rem !! Det vil se fantastisk ud !

Mine 3 Constellations hilser på ! Icon_e_wink

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Super resultat - jeg er enig i at brunt læder - croc - vil være fint - men synes også at to delt zulu (jeg har mange der ikke er todelt men er ikke vild med at de slider på bagsiden af de gamle ure - der vel som dette har noget skrevet bagpå (husker ikke - har det samme - bare ikke hjemme) - men to dels zulu eller nato for min skyld, giver nu de der gamle sager et yngre præg holder jeg med om - måske ikke til en ældre gut - men til unge - jo
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
der var min egen jo som billede i det mindste. Fra en tid hvor kalender på uret var noget rigtigt fint - så det skrev man da lige på skiven
İmage
İmage
İmage

det er en bumper kaliber, så man skal ikke udsætte den for alt for tossede ting - nok 353 som jeg husker det, men kan også være et af de omliggende 351 352 eller 354 -
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
(Peters ure) Icon_e_smile

De er bare SÅ flotte Peter. Hvis en af dem var fra 1968 (mit fødeår), kunne det godt være noget for mig. Især den med sort skive, men de andre er også interessante.
VH
Nicholas
İmage[/quote]
Svar
Denne rem er en Hirsch Ascot - det kunne også være en mulighed:
İmage
İmage
Svar
Super flot arbejde af doktor Halse, jeg har fået lavet flere mirakler ved Peter.

En brun læderrem synes jeg klæder uret, her min Calendar:

İmage

Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Mange tak for Jeres input.

Er mere eller mindre overbevist om, at jeg vælger en rem i mørkebrun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)