25-01-2013, 11:38 AM
Hej, jeg har et Omega Constellation Double Eagle Chronograph fra 2007.
Red.:Resten slettet
|
Pris Constellation Double Eagle Chronograph?
|
|
25-01-2013, 11:38 AM
Hej, jeg har et Omega Constellation Double Eagle Chronograph fra 2007.
25-01-2013, 12:10 PM
I tråden: Opsummering af Urforums regelsæt !, læses: 1) Der må ikke på forum drøftes værdi og priser på ure som man har i sin besiddelse.
I stedet for, at komme i konflikt med forums regelsæt, kunne man gå ind på Chrono24, og søge: "Omega double eagle 1514". Man bør skrive sig bag øret, at Chrono24's priser ofte er "optimistiske" (ca.) 10% højere end det danske prisniveau. Med venlig hilsen - Geodoc
25-01-2013, 12:59 PM
Ok, så jeg ændrer bare lige ordlyden, så kan folk kommentere på det:
red.: resten slettet. Ca X - Y kr med boks og certifikater. Det kommer også an på hvor hurtig man vil sælge. Uret skal jo snart have service formentlig så et hurtigsalg er måske Z kr. VH Nicholas
25-01-2013, 05:31 PM
Det oprindelige indlæg var en overtrædelse af:
1) Der må ikke på forum drøftes værdi og priser på ure som man har i sin besiddelse. Dog må man gerne oplyse om købspris på et ur, man f.eks. lige har købt i forbindelse med, at man præsenterer dem på forum. Den foretagne pseudo ændring af indlægget, er en fortsat overtrædelse og omgåelse af regelen, - og er dermed dokumenteret uvilje mod at overholde forummets regelsæt. Foranstaltninger i forbindelse med overtrædelser og omgåelse af regelsættet, fremgår af stk. 4. 4) Overtrædelse eller omgåelse af disse regler, skjulte salgsannoncer, drøftelser og råd om metoder til snyd med told og moms eller andre ulovlige forhold osv. osv. betyder ekskludering fra forum uden varsel. 1. gang i en periode på 1 uge, 2. gang i en periode på 14 dage, 3. gang permanent ! Vedrørende denne tråd, er der foretaget følgende: # Stenstrup’s svar, der fortsætter i ond vilje, er redigeret. # Tråden er låst. # Indlægget er rapporteret. # Moderators foranstaltning afventes. Med venlig hilsen - Geodoc
25-01-2013, 06:01 PM
victorward.
Det er rigtig dårlig stil, at lave et indlæg, der mere eller mindre er et salgsindlæg, for derefter at forsøge igen med en noget anden ordlyd, men med samme budskab.. Du får karantæne og ryger derefter ud, hvis du fortsætter. Mikael |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|