Og lige når man ikke tror at det kan blive bedre
Jesper Geisler Skrev:Hmm – kan se mit link ikke virker mere. Havde blot gaflet hele teksten & link fra et af mine tidligere indlæg på debatten.

I det segment Credor henvender sig til (og det er nok ikke i Vesten størstedelen af deres kunder kommer fra!) er man nok pææænt kølige over, om Seiko laver mange billige modeller, og den såkaldte snobeffekt kun er lunken. Måske det ligefrem betragtes som dårlig stil i de kredse, når folk flasher almindeligheder som Audemars Piguet, Rolex etc. ;-}
Fordi man har råd til sådan en bandit her behøver man nødvendigvis ikke være horologisk analfabet. Denne her kunne også gå an!
Ja Seiko kan også, og de er diskrete som en ærefugl samorai. Et godt produkt sælger nærmest sig selv og har ikke brug for reklamer af bedrifter ud over det naturlige for at proklarmere sig. Seiko er vel næsten lige så kendt et mærke som Rolex.
VH
Nicholas
Svar
ja uha Jesper de ser fine ud. Skal dog erkende, at man aldrig kommer til at se mig i levende live med et skeleton på armen, uanset det fine indhold. Jeg ville også generelt ha motorhjelm af metal over min rolls - selvom jeg erkender det er frækt med glas over i ferrari - skeleton NEJ - men glasback på den slags helt OK - ren smagssag - men JA hvor kan de dog lave fine sager.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
The Japanese have a sense for detail that is astounding . I used to be a porcelain painter at the Royal Copenhagen . The Japanese loved our Flora Danica , but the details in their own Porcelain was in another world .

Did you know that the guy who polishes all Citizen Campalona watches does it with his fingers . He has no fingerprints left at all on both hands Icon_exclaim Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)