Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Har kørt mange ure igennem systemet gennem årene, men er nu nok gået et gear ned og er landet på de ure, jeg gennem mange år har ønsket mig, og tror, at der bliver langt til næste udskiftning.. (lommeuret er min mormors 25 års bryllupsgave til min morfar i 67). Millemetrien var jeg faktisk 7 år om at finde i en stand og pris der var ok...
De repræsenterer de 4 mærker jeg nok føler mest for: Rolex, Panerai, (lillebror Anonimo), IWC, Omega, og Marathonen fordi det bare er et fedt ur...
hvad med jer har i det i vil ha´ eller fifler i stadig rundt på markedet?
Mikael
•
Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar
Nice...
Jeg gjorde fejl ved at koebe en meget stor ure-box til 72 ure sidste aar, og der er stadigvaek plads.
Skift ur, når du står op!
•
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
olof Skrev:Nice...
Jeg gjorde fejl ved at koebe en meget stor ure-box til 72 ure sidste aar, og der er stadigvaek plads. 
Billede?
Har forresten fanget mig en Enicar Mantagraph
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Status
Jeg er gået meget ned i tempo. Jeg bliver ikke så let tændt - og når jeg bliver det er det som regel ure der er lidt dyre - altså ikke bare koster meget - men ure som sælger sætter til en liebhaverpris, hvad jeg også ville gøre hvis jeg var ham. Men så er jeg alligevel ikke opsat nok
Jeg sælger dod stadig et ur i ny og næ - og så pengene til - ja netop de modeller jeg tidligere gik udenom pga. prisen eller ure med box og papir, men der er langt imellem.
vh Baun
•
Svar: 777
Tråde: 45
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Mikael Lange Skrev:hvad med jer har i det i vil ha´ eller fifler i stadig rundt på markedet?
Mikael
Fine ure Mikael!
Jeg har indset, at der næppe er nogen ende på de ønsker, jeg kan finde på. Så jeg "fifler" stadigvæk, men jeg er mere kræsen, end jeg har været.
JK
•