Doxa på Isofrane rem
#1
Egentlig var jeg efter en blå Isofrane rem til min Doxa, men da lejligheden bød sig for at få fingre i en ubrugt orange fra EU, så slog jeg til Icon_e_wink

Remmen er utrolig lækker, kraftig, bøjelig og alt i alt veludført. Den bærer klokken super godt og komfortabelt Icon_e_smile Jeg har prøvet mange gummi remme efterhånden, men denne har alligevel overrasket mig super positivt Icon_cool Så meget, at jeg må have fingre i en ny til DeepSea´en Icon_e_biggrin1 Dog i sort Icon_razz Icon_e_smile

I er naturligvis meget velkomne til at kommentere med både positivt og negativt omkring ur, rem og kombinationen af de to. Tak Icon_e_wink

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#2
Cool rem Icon_cool . Hvor har du købt den?
Svar
#3
Jeg fandt den på TZ-UK, men jeg er blevet så hooked på remmen til min DeepSea, at jeg nu har bestilt en i sort direkte hos Isofrane.com Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Remmen har en rillet struktur på indersiden, som medvirker til at holde remmen på plads på armen. Materialet føles fast, bøjeligt og robust, og så har den en overflade, som når man kører fingeren hen over den, giver modstand, så fingeren ikke glider så let. Dette bevirker også, at remmen sidder rigtig godt på armen. Selv om remmen har den overflade, som den har, så tager den ikke imod støv og andet, som visse remme kan gøre det. Hullerne er med til at "lade huden ånde", så remmen dermed føles mere behagelig end gummi remme eller kan gøre det, i fald man får det lidt varmt. Remme er i øvrigt let at spænde og få igennem keeperne, da den er skåret skråt. En fin lille detalje, synes jeg Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
#4
jeg synes det ser friskt ud og kunne da godt overveje en i sort når jeg næste gang har en gummirem der skal skiftes
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#5
Du kan roligt springe på en Isofrane, John Icon_e_wink Jeg må indrømme, at jeg i nogle år har været lidt "lunken" omkring remmens æstetiske udformning med alle hullerne, men når remmen kommer på armen spiller den bare max, og er super behagelig Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: