Svar: 32
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
[attachment=0]<!-- ia0 -->iw5f7p.jpg<!-- ia0 -->[/attachment][attachment=1]<!-- ia1 -->ael5ae.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]Hej
Jeg har sat mit Breitling Super Ocean tilsalg på nettet .... Det var ikke lige det jeg søgte
Nu har jeg fået et godt tilbud ! 2 stk. Technomarine + kontanter i bytte for mit Breitling.
1 stk. Technomarine Hummer + 1 stk Technomarine Maori
Billeder nedenfor ! God deal ? eller ??
•
Om det er en decideret god deal skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke kender priserne - Men du får svært ved at skyde dem af igen tror jeg. De er så specielle så jeg tror at målgruppen er ekstremt lille. Jeg ville helt klart beholde Breitlinget indtil en køber melder sig....
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Keep the Brietling . Even though i am not mad about Brietling they are in a different class to Technomarine , that is really just a quite well made design watch that is difficult to sell again . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Tecnomarine er usælgeligt som brugt.... Jeg er også blevet tilbudt disse 2....
•
Claus Tukjær Skrev:Tecnomarine er usælgeligt som brugt.... Jeg er også blevet tilbudt disse 2....
Hehe sjovt ! Jeg overvejede at skrive til dig Claus ! Jeg er stadig vild med det PO du har på læderrem .
Måske vi skulle se at få gang i den byttehandel !
Hilsen
Peter
•
Jeg har 2 der skal bese Planet Ocean'en, så den er nok solgt......
•
Svar: 124
Tråde: 7
MortenKN Skrev:De er så specielle så jeg tror at målgruppen er ekstremt lille. Jeg ville helt klart beholde Breitlinget indtil en køber melder sig....
+1
•
Claus Tukjær Skrev:Jeg har 2 der skal bese Planet Ocean'en, så den er nok solgt......
Ok der kommer nok et andet senere
•
Helt sikkert....
•
Update : Det endte med at jeg byttede mit Breitling for lidt kontanter + 2 ret så Funky Technomarine ure
De 2 Technomarine blev tjekket hos ADér Guldbrandsen i Hørsholm , og det viste sig at være fine ure i god stand.
Så nu skulle de bare videre ! Og det er så lykkedes

Alt kan sælges , det er bare med at finde den rigtige køber
Slutregnestykket er et fornuftigt plus til mig ! og et Tudor Sport 20010 på armen

Der er nok overskud til at overveje et Omega Speedmaster date eller Seamaster 300M ...
Peter
•