Tur til Hamborg
#1
Jeg er lige kommet hjem efter en forlænget weekend i Hamborg og jeg kan klart ud fra en ur-nørds vinkel anbefale byen. Kan være dette er gammelt news, men for mig var det første gang at Hamborg skulle gennemtraves og opleves.
Udover at byen har det meste at byde på indenfor mode, spisesteder, hoteller osv., så er udvalget af ure MEGET stort.

Bare det at se så mange mennesker stå og trykke næserne flade mod ruderne var en oplevelse i sig selv.
Jeg var inde i adskillige ur butikker og især Wempe, Bucherer og Omega shopperne var efter min overbevisning imponerende.
Fik bla. en super service og en længere snak med en hos Bucherer vedr. deres eget mærke Bucherer (sjovt nok) og deres nye rotorsystem, som kommer i nogle af deres fremtidige inhouse værker.
Selve rotoren er ikke synlig, men sidder kun i yderkanten, således at den ikke kan ses igennem glasbagkassen - meget snedigt må man sige.

Derudover var der IWC, Patek, Jaeger osv osv i alle mulige afskygninger, så der var noget for en enhver pengepung. og servicen oplevede jeg kun som udpræget positiv i de butikker jeg var inde i.

Jeg kan klart anbefale Hamborg, for lidt shopping eller "bare" lidt window shopping.
Svar
#2
Ja, Hamborg er en fantastisk handelsby. Ikke bare for ure. Det er en "rigtig" storby, hvad shopping angår.

JK
Svar
#3
Hej Lund.. det lyder godt. Var du forbi Hentschel??

Hilsen Peter
Svar
#4
Hej Peter

Kan ikke lige huske om jeg var forbi Hentschel, men jeg var inde i en hel del ur butikker. Så mange at der næsten var himmelvendte øjne fra kæresten Icon_smil også kun næste.

Lund
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)