Show me yours and i will show you mine.
Willy - Excuse my French - men hvorfor skriver du dine indlæg på (ikke-korrekt) engelsk ? - undrer mig bare.....

Ex.: Let me say with the same - kopieret fra dit startindlæg i denne tråd
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Øh... er det ikke lidt lige meget, hvilket sprog man bruger - la´ det så være arameisk (bare alle / de fleste forstår).
Det som har betydning, er essencen af ens indlæg og det er der masser af i Willy´s.

Kh. John (som taler ganske forståeligt cirkusdansk).
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
John: jow da - men som skrevet står, så undrer jeg mig såmænd bare over brugen af skriftsprog - og ikke over indholdet.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Willy er engelsk talende som første sporg, og formulere sig bedst på engelsk.. længere er den vist ikke.
Fortsat god dag
Svar
Jette Skrev:Willy - Excuse my French - men hvorfor skriver du dine indlæg på (ikke-korrekt) engelsk ? - undrer mig bare.....

Ex.: Let me say with the same - kopieret fra dit startindlæg i denne tråd
Of course i could have said.Let me say straight away or something else Jette Icon_e_wink Having lived here so long a little bit of danish english sneaks in now and again.There are so many possibilitys in the English language that not even well educated danes could learn them all.But i can assure you that my command of the english language used to be of a very high standard.But i hope you can understand the point of what i say ? If not just say so Jette and i will send you a PBS and explain. Icon_e_smile Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)