Ny søhest i kassen - Seamaster 60 ref. 166.0062 big crown
gmt-geek Skrev:
Hans Jørgen Skrev:Tillykke Jon, flot ur,
Det lader til, at vi er flere der jagter de samme ure Icon_smil

Takker Hans,

Hvad er du ude efter i øjeblikket egentlig? Icon_e_wink

Ck2913 går min tid med....

Vh. Jon

Egentligt et enkelt dyrere ur.. AP RO 5402, eller PP dress/wt, Og måske en day-date af de allerførste. Men jeg er også lidt på udkig efter vintage dykkerure såsom SM 60, 120 udover at jeg stadig er på udkig efter 2914+2915 og.. Pyha Icon_smil

Hvad jagter du Jon...
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Hans Jørgen Skrev:
gmt-geek Skrev:
Hans Jørgen Skrev:Tillykke Jon, flot ur,
Det lader til, at vi er flere der jagter de samme ure Icon_smil

Takker Hans,

Hvad er du ude efter i øjeblikket egentlig? Icon_e_wink

Ck2913 går min tid med....

Vh. Jon

Egentligt et enkelt dyrere ur.. AP RO 5402, eller PP dress/wt, Og måske en day-date af de allerførste. Men jeg er også lidt på udkig efter vintage dykkerure såsom SM 60, 120 udover at jeg stadig er på udkig efter 2914+2915 og.. Pyha Icon_smil

Hvad jagter du Jon...

Hej Hans,

Ja nu skal du jo passe på med at du kalder AP for et dyrere ur - i hvert fald at realisere - ck2915 bliver ikke billig kan vi vist godt blive enige om Icon_e_wink

Egentlig er jeg ikke så meget til AP - jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor - måske jeg bliver "voksen" nok en dag!
- Dog vil jeg lige sige, at skulle det være, så kunne deres simple diver: AP RO 15703ST godt tiltale mig ret meget - så hvem ved, hvad der sker en dag?? Icon_e_wink

Pt. er jeg i gang med at realisere ck2913 - det er faktisk heller ikke nemt, når nu det som minimum skal være med de første visere, så den kan matche min Railmaster! Icon_cool

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
gmt-geek Skrev:Pt. er jeg i gang med at realisere ck2913 - det er faktisk heller ikke nemt, når nu det som minimum skal være med de første visere, så den kan matche min Railmaster! Icon_cool

Vh. Jon
en ganske rubust opgave at gå i gang med - men SÅDAN - god målsætning for en flot samling
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
gmt-geek Skrev:Pt. er jeg i gang med at realisere ck2913 - det er faktisk heller ikke nemt, når nu det som minimum skal være med de første visere, så den kan matche min Railmaster! Icon_cool

Vh. Jon
en ganske rubust opgave at gå i gang med - men SÅDAN - god målsætning for en flot samling
vh
uden at afsløre for meget john så er jeg ikke langt fra... Icon_e_smile vh. Jon
Svar
gmt-geek Skrev:
hannover_dk Skrev:

Vh. Jon
vh
uden at afsløre for meget john så er jeg ikke langt fra... Icon_e_smile vh. Jon

Lyder spændende Jon.. En 2913-1 ville jeg også gerne have en dag. Både pga viserene men mere pga drejekransen, hvor tallene går modsat på min. Jeg har dog ikke set nogen til salg de sidste par år i en stand jeg ville acceptere... Hvor finder du dine ure?

Jeg var "voksen" nok til AP da jeg fyldte 30. Det år købte jeg først en Rolex GMT II med pepsi dial og derefter en AP RO Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Hans Jørgen Skrev:Lyder spændende Jon.. En 2913-1 ville jeg også gerne have en dag. Både pga viserene men mere pga drejekransen, hvor tallene går modsat på min. Jeg har dog ikke set nogen til salg de sidste par år i en stand jeg ville acceptere... Hvor finder du dine ure?

Jeg var "voksen" nok til AP da jeg fyldte 30. Det år købte jeg først en Rolex GMT II med pepsi dial og derefter en AP RO Icon_smil

Hej Hans,

en 1'er bliver det desværre ikke, men viserne og drejekransen findes jo på 2'eren og 3'eren også - så en ck2913-3 bliver det til i denne omgang - dog med visere og lynette der matcher 1'eren!

Svaret på dit spørgsmål - Det er nok det samme som gælder for dig! Icon_e_wink

Surf - forums og ringe i vandet!

Skal jeg nogensinde have et AP - bliver det a la den ref. jeg linkede til tidligere da jeg ikke er specielt meget til chronografer!

Speedy'en(ck2915-x, ck2998-x) og måske en vintage Daytona(pre 16520) bliver undtagelserne!

Vh. jon
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)