Sub. 116610LN knirker...
Pelz Skrev:Lænken på mit SubC afgav også lidt lyde i starten, hvilket jeg fandt mærkeligt. Det er dog holdt op nu. Har haft uret siden september 2010 og jeg bliver stadig gladere for det Icon_e_biggrin

"gladere for det...." HØRT!
Jeg er smiler hver morgen, jeg tager det på armen.
Kommer fra den tidligere model sub. og elsker de mange forbedringer/ændringer til den nye Sub.C.
Love it...! Icon_exclaim Icon_e_biggrin
Svar
det er det fedeste - et spritnyt ur der knirker!
Svar
Citat:Det må da samle skidt og på sigt give mere slitage?

vh baun

Jeg vil mene, at du har ret. Smøring med olie samler støv, små sandkorn og andet slibende skidt, så jeg vil fremover fravælge at smøre min lænke.

Venligst

Stefan Garvig
Hvad med grafit eller talkum i stedet for olie?
mvh
Jeppe
Svar
helt sikkert,der - - grafit til sort skjorte & talkum til hvid skjorte - det kan ikke gå galt Icon_e_biggrin
Svar
Rolig rolig... købte selv en DeepSea for ca. to måneder siden, og jeg troede helt ærlig ikke mine egne øre da jeg kunne høre ledene knirke!! - helt ærligt er ur til 65.000,- SKAL det virkelig knirke!! Men ja det skulle det... Jeg overvejede flere ting, herunder bl.a. WD40... men heldigvis nåede jeg aldrig at overhælde min DeepSea med billig WD40... Efter ca. 14 dages brug - hver dag - ophørte knirken tl min store glæde Icon_smil)

Vh Jesper
Svar
Er i sikre på at det ikke er urværket der knirker ?

et helt uskyldigt spørgsmål Icon_rolleyes
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
Jeg har en Sea Dweller som knirker når jeg bevæger armen og det lyder som om det kommer fra den rotor der automatisk trækker uret op nogle der har oplevet det?
Svar
Rasmusbn Skrev:Jeg har en Sea Dweller som knirker når jeg bevæger armen og det lyder som om det kommer fra den rotor der automatisk trækker uret op nogle der har oplevet det?
Den kan sagtens ha løsnet sig lidt og nu gå på bagpladen . du bær få det checket . der vil være slidmærker på indersiden af bagkassen
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)