Azimuth
#1
Hej,

Jeg er i min spæde begyndelse af aktiv ur interesse. Jeg ville i den forbindelse høre de "erfarne" om holdningerne til ur mærket Azimuth. De fleste ar urene ligger til salg op til 11-12000 kroner. Er det en dårlig investering, eller vil urenes kvalitet og efterspørgsel kunne fastholde disse priser.

På forhånd tak

Christian
Svar
#2
Har selv haft et Jagdbomber. Super ur. Der er et til salg på "anden" side til en super pris.

Vil personligt selv mene at når vi taler piloture, at kvaliteten af Steinharts ure er noget bedre. Her især set i forhold til prisen, men som mærke rangerer det højere i urverdenen.
Svar
#3
Kvaliteten er udmærket, men prøv i stedet at ta' et kig på Steinharts ure. Du finder i mine øjne samme kvalitet, men til en væsentligere billigere pris.
Har selv 2 og kvaliteten fejler bestemt ikke noget. Prøv at se 'watchlounge.com' hvor mærket er repræsenteret.
Vh AndersSC
Svar
#4
Velkommen til forum, Christian Icon_e_wink

Næsten alle mærker vil falde i værdi, straks du har forladt butikken, når du køber nyt - det gælder ikke kun Azimuth. Køber du i stedet nylignende brugt, så vil du nå længere for de samme penge Icon_e_wink Nogle er imidlertid ikke til brugte ure, og vil helst købe nyt - hver sin lyst Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: