PAM 360 - er dette kun for de rigtige..... JA....
Så kom det første til salg....

[url]"http://rolexforums.com/showthread.php?t=147010" onclick="window.open(this.href);return false;">http://rolexforums.com/showthread.php?t=147010[/url]

Ja 30.000 $ lidt af en sjat penge!

Synes faktisk det er lidt sjovt og hvad havde de lige ventet. Paneristi laver selv så meget hyppe over deres ure og især dette, at folk gladeligt giver disse penge for et sådanne ur bare for at være med i klassen........
Svar
Jeg synes det er meget cool at Panerai vælger at lave et ur som 360´eren til at fejre Paneristis 10 års jubilæum.
Og på den måde er med til at fastholde og udvide deres fanskare.

Om folk har været valgt på forhånd til at modtage uret eller ej, er jeg sådan set ligeglad med.
Paneristis moderatorer har været med i processen hvorved uret blev skabt.
Derfor synes jeg faktisk det er ok, at de har lavet en liste over medlemmer, som de mener skal tilbydes dette ur.
Om denne liste så har været der eller ej, eller om de er fordelt tilfældigt, betyder ingenting for mig.

Lige meget hvor fedt jeg synes uret (eller Panerai generelt) er, så sendte jeg ikke en email.
IMHO er det et ur, som bør købes og bæres af de hardcore paneristier der deltager aktivt i deres "community" og
som har været de bærende kræfter for siden/forummet igennem længere tid.

Jeg synes derimod at det har været helt til grin, med al den ballade der har været på Paneristi de sidste par uger Icon_rolleyes
For første gang i mange år har jeg ikke tjekket siden dagligt, da ALLE tråde handlede om 360´eren.

Et stort tillykke til dem der har modtaget det, og dem der ikke har, har bare lidt ekstra penge til et andet lækkert ur Icon_e_biggrin
Svar
Hej Kim

Jeg er enig med dig langt hen af vejen. Kan godt forholde mig til at deres moderatorer som Lars skal have et. Problemet opstår jo når man ikke er ærlig og melder ud, at der er blevet reserveret x antal til dem, samt til nogen de synes skal have det. Der er endda blevet fortalt til nogen at de var på listen til at få et, men ups det var de så alligevel ikke.

Desværre bliver paneristi et mere og mere lukket land, hvor promoveringen af den enkelte kommer til at fylde for meget. Her er der max. censur når folk spørger kritisk til noget.

Ærlighed er vejen frem og jeg tror ikke folk her, har fået samme chance til at erhverve dem et ur.

Det var egentlig også derfor jeg startede tråden.

Fik lige dette tilsendt på mail:

But we know that the watch has been given for 150/200 pieces to mnames given to Panerai, by paneristi mods, and the last 100/150 pieces were given to people chosen by Panerai (his best customers).
That's all.

Siger alt og nu har jeg fået svaret på min forespørgsel......
Svar
Hej

Så vidt jeg har hørt er de sidste af 360eren uddelt efter først til mølle princippet, og det skal lige siges at jeg har det fra en meget pålidelig kilde, og navnet på personen er selvfølgelig hemmeligt. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)