Afstemning: Hvad vej bevæger forum sig
Vi har det fint - vi skriver om ure og chatter og hygger og den vej skal vi fortsætte.
Vi har for lidt seriøst om ure, og for megen tomgang i form af personlig snak som det er idag
[Vis resultater]

Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke
Hej Hannover

Vi er helt enige, men der er altid nogen der prøver at piske en stemning op, men ser vi bort fra et par uheldige eksempler, har vi det jo i det store og hele meget hyggeligt herinde.

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Hannover

Vi er helt enige, men der er altid nogen der prøver at piske en stemning op, men ser vi bort fra et par uheldige eksempler, har vi det jo i det store og hele meget hyggeligt herinde.

MVH Peter
Ja da Icon_e_smile
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
peter Skrev:donjensen er jo et godt eksempel, som jeg læser hans indlæg er han bare ude på at svine folk til i Good guys bad guys forummet, fordi en urmager laver en mikroskopisk fejl, behøver man da ikke at svine ham til offentligt, hvilket donjensen bare synes er helt rigtigt, og emner af den salgs skal selvfølgelig fjernes.
Hvor blev den gode tone af, du selv efterlyser?

Jeg forstår ikke hvorfor I tager denne debat op igen, men når I nu insisterer, så synes jeg at du har uret i at der var nogen der "svinede X til" eller "kom med ubegrundet kritik af X".

Der var flere kunder, som havde haft en uheldig oplevelse hos X, hvoraf en enkelt var blevet skuffet så mange gange, at han havde valgt at benytte en anden urmager til gøre arbejdet færdig.
X benyttede anledningen til at beklage og love at rette op på nogle af kritikpunkterne, hvilket jeg synes var rigtig flot - og samtidig kom der noget godt ud af debatten for både X, og os der er kunder hos ham.

Men tilsvining var der ikke tale om. Og ubegrundet kritik var der ikke tale om.
Venlig hilsen
Jesper
Svar
Man kan syntes hvad man vil om at tråde i good/bad guys forummet som er skrevet i en tone som i de andre forums herinde ville blive accepteret bliver slettet.

Jeg kan sagtens se begge sider af sagen,men jeg syntes også det er et problem
hvis der kun må stå solstråle historierne i rummet så mister det lidt berettigelsen og værdien syntes jeg.

Jeg mener at så længe det er sagligt/sobert så bør der også være plads til disse indlæg
i et privat forum men det er som det er.

Så er det jo til hver enkelte hvad man vil gøre
min dybeste respekt til at det trods alt er meldt klart ud,gerne mere af det Icon_cool Icon_cool
Svar
Hej Jacob Jensen

Meningen med forummet er ikke at svine en Good guy til, men derimod at oplyse folk om Good guys og Bad guys, hvilket den omtalte person ikke tilhørte, og her mener jeg selvfølgelig Bad guys, men ellers er vi helt enige, for tråde om deciderede Bad Guys fjernes såvidt jeg ved ikke. Icon_e_wink

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Jacob Jensen

Meningen med forummet er ikke at svine en Good guy til, men derimod at oplyse folk om Good guys og Bad guys, hvilket den omtalte person ikke tilhørte, og her mener jeg selvfølgelig Bad guys, men ellers er vi helt enige, for tråde om deciderede Bad Guys fjernes såvidt jeg ved ikke. Icon_e_wink

MVH Peter
+1 - Bad guy skal være bad - og ikke bare være i en eller anden twist som han gerne vil løse. Det er faren ved sådan et forum, som kan skade enkelt personer. Som så mange andre steder, skal man træde forsigtigt over for begrebet. Jans valg synes mere og mere korrekt faktisk.
Iøvrigt et sjovt begreb "kamerateri". Vi ved det ikke var pænt i DDR tiden, men ellers er det som ikke så grimt, hvis man blandt venner og bekendte (og det er hvad man typisk er i et PRIVAT forum), passer lidt på hinanden. Hvis nu en Baun eller en MadsG, en Mickey eller en JoePete - og MANGE andre, som vi kender som helt generelt good guys havde et problem - så ville jeg håbe alle, også ville tænke sig rigtigt godt om, inden de smed en bad guy rapport - medens pågældende tilbød løsning uden betingelser. Kammerateri er ikke kun grimt Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Hannover

Vi er 100% enige.

MVH Peter
İmage
Svar
Nu mener jeg ikke vedkommen direkte blev svinet til,men sagen har da ihvertfald fået mig til
at tænke lidt over hvor bad det skal være for at det for lov at stå i forummet.

Hvis sagen bliver skrevet som den ærligt er foregået og i en sober tone,så mener jeg stadigvæk
ikke den skulle være slettet og slet ikke med den begrundelse.

Men OK privat forum og vi er jo stort set enige Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)