Mangler en ny vintage rem
Sikkert et emne, der er skrevet meget om. men mangler jeres erfaring, måske nogle, der har en rigtig fed brun vintage rem til, at ligge. Mit Pam 233 mangler en rem.
Ure: Pam 184, Rolex Sea-Dweller, Rolex Day-Date 1972
Ex:AP Royal Oak Offshore Diver
EX: Tag Heuer Monaco
EX: Omega PO 45,5 mm + 42 mm, Speedmaster Pro og 300M "Bond"
EX: Pam 005, 233
EX: IWC Chronograph
EX: Breitling Superocean steelfish 44mm
Svar
Hej

Jeg synes at du skal kigge efter en Toscana strap, det var de oprindelige, der lavede remme til Panerai, fra 1936 og indtil 1997.

MVH Peter
İmage
Svar
Hvad med at læse tråden "Rem" som pt. ligger 3mm. over denne tråd? Icon_e_wink

Der får du gode svar.
Svar
Du kunne også prøve at se på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.dalucastraps.com" onclick="window.open(this.href);return false;">www.dalucastraps.com</a><!-- w -->
Han laver super fede vintage remme..
MVH
Michael
PAM 233
PAM 305
PAM 292
PAM 390
Svar
Michael2450 Skrev:Han laver super fede vintage remme..

Går ud fra du har nogle af hans remme........ post gerne lidt billeder????????

Min erfaring efter at have set en af hans remme er, at de ikke er pengene værd. Min egen subjektive holdning er, at de er i en så ekstrem dårlig kvalitet, at man selv kan gøre arbejdet bedre.......... og billigere!

Jeg ville søge lidt på paneristi.com - finder du ikke noget, så send mig en PB så laver jeg en herre rem til dig.......

Torben
Svar
Hej Torben.

Nej jeg har faktisk ikke nogen af hans remme.. har set dem live på et par af mine kammerater - må indrømme at jeg ikke gik i detajen, så jeg skal ikke sige om kvaliteten er dårlig.

De bedste "alm" remme jeg har, er fra Toshi Straps i England, han laver kun vintage lejlighedsvis.

Men jeg ville da også være interesseret i en dansk produceret kvalitetsrem, er det noget vi kan finde ud af ??
MVH
Michael
PAM 233
PAM 305
PAM 292
PAM 390
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)