Afstemning: Hvor stort er dit håndled - målt lige over knysten på venstre hånd
15 cm
15 cm
16 cm
17 cm
18 cm
19 cm
20 cm
21 cm
22 cm
over 22 cm
[Vis resultater]

Er vores håndled meget forskellige eller
Hej

Jeg tror at mange har et håndled på et sted imellem 17 og 18 centimeter, og en lille smule mere, det er ihvertfald meget almindeligt.

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg tror at mange har et håndled på et sted imellem 17 og 18 centimeter, og en lille smule mere, det er ihvertfald meget almindeligt.

MVH Peter
Ja det har næsten alle (der tydeligvis nogen der afviger ganske meget) Helt som knoglevægten - den er ret ens for alle, så vi er fede - ikke kraftigt byggede Icon_e_biggrin
Pointen var lidt at vise, at de store ure nok ikke så meget skyldes brede håndled, men mode. De fleste ligger netop på 17-18 ganske præcists, som voksne.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Hannover

Vi er ihvertfald en del herinde der passer ure sammen, så det du skriver passer meget godt. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
21,5-22cm...så det forklarer hvorfor jeg næsten altid skal have ny rem... Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Ligger på omtrent samme håndledsmål som du, Hans Jørgen, og hvis jeg bare holder mig til 22mm mellem hornene, så har jeg en dejlig Divestrap Classic som klarer skærene for mig Icon_razz

Her bærer jeg min 48mm nyrenoverede Seiko 7549-7009 - TAK, Peter Icon_e_wink Icon_e_smile

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Ligger på omtrent samme håndledsmål som du, Hans Jørgen, og hvis jeg bare holder mig til 22mm mellem hornene, så har jeg en dejlig Divestrap Classic som klarer skærene for mig Icon_razz

Her bærer jeg min 48mm nyrenoverede Seiko 7549-7009 - TAK, Peter Icon_e_wink Icon_e_smile

İmage

Godt billede med et ur der her slet ikke ser så stort ud Icon_smil
Håber vi snart får arrangeret et GTG hvor der også er plads til lidt Seiko vintage Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
tallet blev 21 cm.. Icon_e_biggrin

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
Hej

Det må snart være på tide med et Seiko GTG. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
I have 18.50 cm. but that is only when it is stiff. Icon_e_biggrin Willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)