Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
hannover_dk Skrev:Det afhænger vel af hvad der er galt (ud over det vist som jeg lige husker det - mangler kronen) Det er jo en alm udmærket ETA maskine - så reperation er jo let - MÅSKE - Mercedes ejere ville synes det var sjovt at ha i skrivebordsskuffen
vh
Men er det et billigt ur - 1000 - 1500 kr
eller nærmener 3-4 k
fra nyt - altså - Tissot/Certina kvalitet - ligner mere TH/Breitling ????
vh baun
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Det ligner noget ETA 2824 ved første øjekast. Vil gætte på at Peter kan fikse det for ca. 1.500 kr. Der mangler en kroneaksel samt krone, og mon ikke et service også er tiltrængt? Har værket fået fugt er det lige til skrottønden.
Jeg vil mene det er et ur i ca. 2,5-3,0 k klassen. Det har ikke helt Certina/Tissot finish niveau (dog svært at vurdere uden at have det i hånden), men trods alt en ok ETA maskine der ligger i uret.
Personligt skulle uret have en eller anden form for affektionsværdi for mig før jeg gad smide penge efter det, men hver sine lyster.
/Mads
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Mads Gjødesen Skrev:Det ligner noget ETA 2824 ved første øjekast. Vil gætte på at Peter kan fikse det for ca. 1.500 kr. Der mangler en kroneaksel samt krone, og mon ikke et service også er tiltrængt? Har værket fået fugt er det lige til skrottønden.
Jeg vil mene det er et ur i ca. 2,5-3,0 k klassen. Det har ikke helt Certina/Tissot finish niveau (dog svært at vurdere uden at have det i hånden), men trods alt en ok ETA maskine der ligger i uret.
Personligt skulle uret have en eller anden form for affektionsværdi for mig før jeg gad smide penge efter det, men hver sine lyster.
/Mads
Det kan nok ikke holde til at bruge 1500 kr på det. Måske lige præcis det det kunne sælges til hvis det var ok, ville jeg tro.
vh baun
•