PO + 12 K = ? (forslag ønskes)
Lidt ot. Men den 14060, er den lige så lækker som den ser ud? Har selv overvejet den fordi jeg godt kan lide der ikke er dato på den. Men de endestykker som den har er jo ikke solide, så "rasler" de ikke lidt, som fx non-SEL lænker på Seiko, eller kan de slet ikke sammenlignes? Icon_e_smile
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
Jeg er slet ikke i tvivl om, at du skal have Panerai - og glem så alt om det med lænker, det holder kun til du har prøvet den HELT rette læderrem ... så bliver du nyforelsket igen Icon_razz

Hvilken model du skal have, dét skal du selv arbejde på, for så bliver det din PAM med det, som du vægter og lægger i uret og mærket.

Nyd rejsen efter din "Pammie" Icon_e_wink Icon_cool

Jeg har fundet min - en 1´er Icon_e_biggrin Jeg kunne dog sagtens overtales til også at lande en Submersible af en art engang Icon_razz
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Kenn, jeg tror også, som John, at du ikke må afvise et Panerai.... Jeg har kun det lige nu, og savner næsten ikke mit Seawolf....

İmage

Jeg er dog kørt lidt fast i det med remme.... Bruger kun den brune, som jeg fik fra JoePete......
Svar
Havde næsten besluttet mig for at slå kold vand i blodet og vente med at træffe en beslutning, indtil jeg havde haft en Panerai i hænderne. Men så kom et godt tilbud, og jeg 'måtte' slå til Icon_e_smile
Svar
Sociologen Skrev:Havde næsten besluttet mig for at slå kold vand i blodet og vente med at træffe en beslutning, indtil jeg havde haft en Panerai i hænderne. Men så kom et godt tilbud, og jeg 'måtte' slå til Icon_e_smile

Icon_razz Icon_razz Icon_razz Icon_razz Icon_razz

Og så skal vi gætte eller hvad?

Omega PO Chrono i stor udgave med cal 3300 Icon_e_wink

vh baun
Svar
Sociologen Skrev:Havde næsten besluttet mig for at slå kold vand i blodet og vente med at træffe en beslutning, indtil jeg havde haft en Panerai i hænderne. Men så kom et godt tilbud, og jeg 'måtte' slå til Icon_e_smile
Den IWC jeg linkede?
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
Baun Skrev:Og så skal vi gætte eller hvad?

Omega PO Chrono i stor udgave med cal 3300 Icon_e_wink
He he, I må godt gætte (på nær ClausT Icon_e_smile ), men jeg kan 'røbe', at det ikke blev et PO Chrono.

Proxi Skrev:Den IWC jeg linkede?
Nej, heller ikke IWC Icon_e_smile Icon_e_smile Men ellers tak for linket.
Svar
Tja så er det jo ClausT's Breitling du har købt

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Tja så er det jo ClausT's Breitling du har købt
Nej, men 'tampen brænder', som man vist siger Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)