TAG Heuer Carrera foldespænde
Er der nogle der har en ide om, hvad en brun kalveskinds rem med folde spænde, til et TAG Heuer Carrera koster ??

Jeg spørg fordi min søster skal ud og købe et ur til kæresten, men vil i ikke mene det altid vil kunne betale sig at købe med lænke og derefter købe en rem.
Jeg tænker hermed på gensalgs værdien.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Hvis hun skal købe et ur til kæresten, så skal det vel ikke sælges igen??

Lænken er måske en smule nemmer at komme af med igen, men skal hun ud og købe en original crocorem med foldesåænde, så løber det nok hurtigt op i 3500-5000 kr, sikkert samme pris som en lænke..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Nej det er bestemt ikke planen af det skal sælges, men man ved aldrig hvad fremtiden bringer.

Jamen kroko er vel dyrere end kalve remmen eller hva ?
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Det er billiger, men det koster stadigvæk med foldespænde. Vil 100% gå efter den model du søger til at staret med i stedet for at skulle købe div remme og foldespæne bagefter, det vil kun blive dyre i længden.

Der er stadig mange der gerne vil ha uret på rem, så den er ikke svær at sælge igen, hvis du er bange for det.. Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Hvis man køber uret med lænke, så er det kun første gang det er meget dyrt at købe remmen ved siden af. Foldespændet koster mange penge, men det kan jo genbruges, så næste gang er det ikke så slemt.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)