Et forsøg på at lave en Rolex link central
Hej gutter - og de få gudinder vi har! Da jeg ikke er til Omega var det nærmest ved et tilfælde, at jeg "faldt over" Omega Link Centralen for nogle dage siden, og det undrede mig, at vi ikke har en tilsvarende for Rolex. Det kræver godt nok noget arbejde, men vi må da kunne gøre et forsøg. Så lad mig starte her - og send mig enten PM eller svar her i tråden, så vil jeg efterhånden rette dette første indlæg. Måske ender det med en ligeså omfangsrig Rolex Link Central.

Hannes's "oysterworld" site med bl.a. reference numre, serienumre, billeder, historier og meget mere

Vintage side med fokus på hele spektret af dykker-ure; har dog også andre sports-vintage

GMT Master History - reference numre, værker, m.m.m.

(DE) - Tysk Rolex forum

Den store amerikanske Timezone (ofte forkortet TZ); har både et vintage og et modern Rolex forum. Dette er link til vintage forum.

TZ's modern Rolex forum.

VRF - eller Vintage Rolex Forum. De har bl.a. en "Market Place", som kan give en rettesnor for priser på vintage Rolex.

Side fra en dansk samler, især interessant på grund af en stor række indscannede Rolex manualer.

"Minus 4 Plus 6" - Historier, erfaringer, anekdoter - især omkring GMT

/Bjørn.
Svar
Hej Bjørn

Det er et godt initiativ du har gang i der, så fortsæt endelig det gode arbejde. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)