Svar: 976
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Kan man lide Vintage Omega kan man kigge lidt her
[url]"http://www.omega-fanatic.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.omega-fanatic.com/[/url]
Nogen der kender siden?
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Stenbukken Skrev:Kan man lide Vintage Omega kan man kigge lidt her
Nogen der kender siden?
... Link redaktøren (& "centralen") gør
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Okay viste jeg ikke
Jeg får åbenbart ikke kigget nok derinde
•
@Stenbukken - Alt forladt.
Af og til har jeg det en anelse svært med at have lagt så stort et arbejde i "Centralen", og så konstatere, at den "ikke rigtigt bliver brugt".
- På den anden side er det jo altid en god oplevelse, at "støve" rundt på nettet, og se hvad man kan finde, eller "falder over".
Den fornøjelse vil jeg selvfølgelig ikke fratage forum-brugerne, blot at de tjekker om et link allerede er tilgængeligt.
Klem endelig på "Stenbuk" og lad høre nyt, og om du har ideer til forbedring af "centralen"
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Jeg bruger centralen absolut - og ser meget spændende, men det kan ske at man falder over et eller andet, og så ikke lige kan finde indlægget i centralen - som jo er blevet meget stor - vidunderlig stor - så TAK for det gode store arbejde
vh
•
Jeg har stort respekt for dit arbejde med centralen. Det er en genial idee med centralen, jeg bruger den selv, da man kan finde sjove ting om Omega der. Så jeg synes helt sikkert den skal leve videre.
PS Jeg skal nok komme med input hvis jeg synes det kunne bruges
•
@Hannover - Tak skal du ha'
... det er rigtigt, at "Centralen" er vokset, faktisk med mindst 4 nye links/måned - og derved er begyndt at miste overskuelighed.
Min egen metode til kontrol, når jeg ser et link er:
- Åbne centralen "i en ny tab"
- Lade muse pointer glide ned over linierne og betragte adressen, der kommer til syne i NV hjørne af skærmen.
For øjeblikket arbejder jeg med opdatering af mere fyldig "ledetekst" til link'sene.
Det ku' måske være en idé at efterstille URL (eller dele heraf), så det ville være lettere at kontrollere?
•