Har nogen et billede af et Deepsea med gummirem?
#11
Submersible Skrev:Har jo familie i jylland.

Vi har alle familie i jylland, det kan dem der var med til Urrally 2009 i Herning vist skrive under på Icon_exclaim -Nemlig Steffen Mortensen og hans familie og medarbejdere (ikke mindst urmager-Henrik -tak for sidst).
Steffen villle så absolut være mit valg hvis jeg stod og skulle handle et nyt Rolex.

Og OleJ, Amaronen flød i stride strømme takket være Steffens gæstfrihed. Du skulle have været der Icon_e_wink .
Svar
#12
Jeg forstår nu heller ikke det med det skal være fra Klarlund Icon_question
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#13
Micki Jensen Skrev:Jeg forstår nu heller ikke det med det skal være fra Klarlund Icon_question

Det er selvfølgelig det mest belejlige når Torben nu bor i København, trods alt!
Svar
#14
Hej

Hvorfor absolut Klarlund og ikke MC.Mortensen i Herning, når man nu tit besøger Jylland, så er det da sjovere at købe ur når man er på ferie, men bare min mening, og som regel er det nemmere at handle med jyder end københavnere. Icon_cool

MVH Peter
İmage
Svar
#15
Speedy Skrev:Og OleJ, Amaronen flød i stride strømme takket være Steffens gæstfrihed. Du skulle have været der Icon_e_wink .

.. bummer - så skulle jeg nok ha' været med alligevel Icon_exclaim Icon_cool .. det er nu ikke det værste der er kommet ud af Italien! .. Amaronen altså + et par andre småting som Panerai, Ferrari og Lamborghini og Sophia Loren under evt.!

Icon_e_biggrin leJ
Svar
#16
Speedy Skrev:
Micki Jensen Skrev:Jeg forstår nu heller ikke det med det skal være fra Klarlund Icon_question

Det er selvfølgelig det mest belejlige når Torben nu bor i København, trods alt!

Det kan også være det bare er mig der har været heldig i mit liv, for har aldrig haft et ur til rep. Eneste gange er hvis jeg skulle have det til det alm service, eller have pusset det lidt op, er det unormalt ?

(Har måske haft 40-50 ure over 8-9 år)
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#17
Nej ved det godt der ikke sker noget. Og bliver jo nok også nød til at tage en fra en anden AD, med mindre jeg tager et nyt fra Klarlund, hvilket nok godt kunne blive tilfældet.

Tager derind en af de næste dage og ser hvad de har på lager.
Svar
#18
er du da blevet træt af dit lækre AP Safari??

MVH

SK
/SK
Svar
#19
Submersible Skrev:Nej ved det godt der ikke sker noget. Og bliver jo nok også nød til at tage en fra en anden AD, med mindre jeg tager et nyt fra Klarlund, hvilket nok godt kunne blive tilfældet.

Tager derind en af de næste dage og ser hvad de har på lager.

Det er nu også super lækket og gå ind og købe et helt nyt, man giver da lidt mere for det, men får en super service og et helt nyt ur Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#20
Hej

Det er nu en gang svært at stikke et nyt ur. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)