Lauritz "Eksklusive ure" Tema auktioner
3F Skrev:Jeg kunne ALDRIG finde på at købe noget som helst på en internetauktion, som jeg ikke havde haft i hånden inden jeg afgav mine bud. Forøvrigt, så kunne det jo være indleveret af en person, som jeg på ingen måder ønskede at handle med i den virkelige verden.

Det kunne jeg godt, og HAR gjort mange gange. Man skal bare bruge sin sunde fornuft......
Svar
ClausT Skrev:
3F Skrev:Jeg kunne ALDRIG finde på at købe noget som helst på en internetauktion, som jeg ikke havde haft i hånden inden jeg afgav mine bud. Forøvrigt, så kunne det jo være indleveret af en person, som jeg på ingen måder ønskede at handle med i den virkelige verden.

Det kunne jeg godt, og HAR gjort mange gange. Man skal bare bruge sin sunde fornuft......
Hørt...
Svar
Når man fører sig frem som Laurits.Com med ure, ja så bliver man offer for røveri.
Svar
Citat:Når man fører sig frem som Laurits.Com med ure, ja så bliver man offer for røveri.
Øhh... har de haft røveri ?
Fortæl mere !
Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Ja- lørdag eftermiddag kom en pistolbevæbnet og maskeret røver ind i Herlevafdelingen, han smadrede vitriner og kørte afsted på knalleret med en del ure - det stod på Ekstrabladets / BT og Jyllandspostens nyheder på nettet.
Svar
3F Skrev:Ja- lørdag eftermiddag kom en pistolbevæbnet og maskeret røver ind i Herlevafdelingen, han smadrede vitriner og kørte afsted på knalleret med en del ure - det stod på Ekstrabladets / BT og Jyllandspostens nyheder på nettet.
Så kan han vel glæde sig over at Lauritz altid lever op til "kundens" returret
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)