Svar: 16
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Mikkel V. Skrev:Jeg har for en månedes tid siden bestilt jeg et ur derfra, men har endnu ikke modtaget det og de kan ikke rigtig sige hvornår det kan leveres, så nu er jeg blevet lidt nervøse for om de overhovedet kan levere. Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der har positive og negative oplevelser med dem?
Hej Mikkel
Har du fået dit ur ?
Overvejer nemlig selv at handle dér..
Et Omega "Saphire Sandwich" koster hos Urvaerket.dk:
21.357,- dkk
På deres søsterside Uret.se koster der samme ur:
27.975,- sek = 19.511,- dkk
Det er da noget af en besparelse ift. at bestille det fra den svenske side, og især i forhold til de danske AD-priser på 26.400,- dkk
- Hvis alt var perfekt, ville der ikke være plads til forbedring -
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg kan tit levere det samme ur uden ventetid, til en pris der som regel godt godt kan matche deres tilbud, men der kan selvfølgelig være ventetid, men du er velkommen til at kontakte mig, da jeg er Longines forhandler.
MVH Peter
•
Svar: 131
Tråde: 32
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Mikkel V. Skrev:Jeg har for en månedes tid siden bestilt jeg et ur derfra, men har endnu ikke modtaget det og de kan ikke rigtig sige hvornår det kan leveres, så nu er jeg blevet lidt nervøse for om de overhovedet kan levere. Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der har positive og negative oplevelser med dem?
Hej Mikkel.
Det virker mærkeligt for Urværket.dk skriver at det ur du har bestilt, er på lager, og det er til levering indenfor 72 timer.
Jeg har selv købt et Breitling der inde på et tidspunkt, og der
overholdte de uden problem leveringstiden. Det ser meget underligt ud.
Mvh Peter.
•