Ren tool
Tog lidt billeder af min TSAR på nato rem.

Jeg har længe haft uret på lænken som jeg synes er helt kanon, men nato remmene er altså heller ikke dårlige.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Thomas
Svar
Syntes at remmene klæder uret virkeligt fint Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Det ser bare fedt ud, med Nato remme til det ur Icon_cool Jeg er nok blevet lidt konservativ, men f... hvor ser den første kombi feeeeed ud Icon_e_biggrin

Btw, SUPER GODE FOTOS - respekt Icon_cool Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Den lysegrønne er ALT for fed. Damn det ser lækkert ud...man bliver jo helt Icon_mrgreen af misundelse Icon_e_wink
Svar
Nice, har også lige smidt en på min, dog en sort, men det ser for godt ud jo..
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Det første jeg lægger mærke til er kvaliteten af dine billeder - meget imponerende!

Specielt med den lysegrønne rem synes jeg det ser rigtig fedt ur - den ville jeg vælge!

- Morten
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Hej

Jeg synes at den med de røde striber, ser superfed ud, jeg tror at jeg vil finde en lignende til mit Marathon.

MVH Peter
İmage
Svar
Klart mest til den grønne. EN gang til for prins Knud - hvad er det nu lige for SAR man skal ha fat i hvis man vil have den mekanisk - og hvor??
Kunne måske være et meget cool toolur selvom det ikke er vintage

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Du kan købe det her (og få sendt fra holland mener jeg det er og derved spare lidt moms), http://www.chronometer.net/wrist.htm. Og mener det er SAR'en du skal have fat i.. De kan somregel og findes billigt i UK brugt da de er "in" derover.. Icon_e_smile
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
Hej John

Der er tit et eller to Marathon tilsalg i Danmark, og hvis du regner omkostninger med er priserne som regel fornuftige, men mit er ikke tilsalg. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)