11-11-2008, 05:57 PM
Tjek dette blad. Der er rigtig mange lækre ure bl.a en rigtig lækker Girard Perregaux Diver som jeg godt kunne blive rigtig lun på. Desværre koster den 53.600kr. Der er osse en lille historie om Omega.
|
Illums julekatalog
|
|
11-11-2008, 05:57 PM
Tjek dette blad. Der er rigtig mange lækre ure bl.a en rigtig lækker Girard Perregaux Diver som jeg godt kunne blive rigtig lun på. Desværre koster den 53.600kr. Der er osse en lille historie om Omega.
18-11-2008, 11:57 PM
Stort flot katalog (alt for stort format) - med tyndt indhold - jeg foretrækker kataloger i A4 format, så de kan gemmes, hvis de er interessante - jeg gemmer selv på mange kataloger med spændende indhold - Et katalog skal kunne arkiveres til senere brug
19-11-2008, 03:33 AM
Hej
Ja hvem gider at gemme på et julekatalog til sommer. MVH Peter
19-11-2008, 05:35 PM
Hvis man er "nørd" nok / samler, ja så gemmer man på mange underlige ting - f.eks sad jeg forleden og kiggede i nogle gamle tyske Ferrariblade og fandt en del urannoncer på Ferrari Formula ting - jeg oprettede en tråd omkring Ferrari Formula urene, men der er tilsyneladende ingen som kender til disse ure (selv mener jeg det er Cartier ure)
Så er kataloger / brochure spændende nok så bliver de gemt her.
19-11-2008, 07:07 PM
rygter vil vide, at svensk R&B, der ejer ur- og smykkeafdelingerne i Illum ønsker at sælge butikken, da de ikke har kunnet få det salg man drømte om, da man overtog Illums Ur og Smykkesalg......
19-11-2008, 08:52 PM
Illums jule katalog er fyldt med fejl. Specielt reklamen med G.P uret Sea Hawken er underlig fordi der vises et Sea og skrives om et vintage 1945.
Jeg mener svenskerne lukker og slukker afdelingen 1.2.09 det er hvad man høre indenfor branchen.
19-11-2008, 09:14 PM
3F Skrev:Hvis man er "nørd" nok / samler, ja så gemmer man på mange underlige ting - f.eks sad jeg forleden og kiggede i nogle gamle tyske Ferrariblade og fandt en del urannoncer på Ferrari Formula ting - jeg oprettede en tråd omkring Ferrari Formula urene, men der er tilsyneladende ingen som kender til disse ure (selv mener jeg det er Cartier ure) uden at have set urene kan jeg i hvertfald bekræfte at cartier på et tidspunkt fremstillede ure for ferrari, men det er vist også en del andre fabrikanter der har. Mener ikke at ferrari urene på noget tidspunkt har været decideret poulære/eftertragtede på sammme vis som porsche-design urene (specielt fra IWC, men også eterna).
19-11-2008, 10:15 PM
Columbo Skrev:Illums jule katalog er fyldt med fejl. Specielt reklamen med G.P uret Sea Hawken er underlig fordi der vises et Sea og skrives om et vintage 1945. Så må vi da håbe på et brag af et ophørsudsalg. Der er RIGTIG mange fede ure den butik
19-11-2008, 10:41 PM
Tik-Tak Skrev:rygter vil vide, at svensk R&B, der ejer ur- og smykkeafdelingerne i Illum ønsker at sælge butikken, da de ikke har kunnet få det salg man drømte om, da man overtog Illums Ur og Smykkesalg...... Hvem er svensk R&B? Jeg er stor tilhænger af R&B krydret med lidt Hip-Hop |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|