Endestykke til Seiko lænke !
Hej alle !

Jeg har for et stykke tid siden foræret min søn min gamle Seiko Quartz Chronograf, som han er rigtig glad for.

Desværre har han været så uheldig, at lænken røg af uret, mens han var ude og cykle - der skete ikke noget med uret, men han mistede det ene endestykke til lænken.

Inden jeg går ud og køber en ny lænke til uret, ville jeg høre, om der var nogen af jer herinde, der ved, hvor man evt. kan finde et endestykke til den gamle lænke ?

På forhånd tak for hjælpen !

Her er et par billeder af uret:

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej Peter,

Hvor mange mm. er der mellem hornene? Hvis der er 18 mm har jeg nok noget som ligner til forveksling.

---
Tommy
Svar
Hej Tommy,

Jeg har kun en lineal til at måle det med, men det ser ud til, at der er 18-19 mm mellem hornene.

I hvert fald er det under 20 mm Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hos os har vi en æske med en masse gamle endestykker, til hvis nogen har ødelagt deres lænke og har brug for et endestykke, som ikke kan bestilles længere...

Kan forestille mig at andre urmagere også gør det! Icon_cool
Svar
Det var jeg ikke klar over - gik egentlig blot ud fra, at det var en "write off", hvis ikke jeg var heldig at nogen herinde måske havde noget liggende !! Icon_redface

Jeg har fået tilbudt god hjælp fra Certina Fan !! Icon_e_smile
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)