Og du dykker hver dag, for du er jo prof. Ja undskyld kunne ikke dy mig, har tit tænkt på at der er mange dykkere i DK, med alle de dykkerure der bliver solgt.
Rent a-pro-po tool, så har jeg brug for et stopur og derfor har jeg et El primero.... Da jeg altid går og kigger efter månen har det selvfølgelig månefase, det er jo meget vigtigt....

Og da jeg ikke er ny mere så er det jo godt jeg har ugedag, dato og mdr. så mangler jeg kun år
PS. ja lænke på et dykkerur er bare godt, den gnaver hul på tørdragten, så det er producenten nok glad for.....

Det er jeg blevet belært om, af en proff.dykker så han er til gummi.[/quote]
Ja det kan jeg godt se.
så skal man også KUN have løbesko på når man skal løbe
eller købe en 4x4 bil fordi man skal køre off-road hver dag
ja det er jo det alle folk gør eller hva
Hvis du ikke fik fat i det gentager jeg gerne
det var min personlig holdning til toolure.
Jeg dykker ALDRIG dybere end til bunden i en pool derfor har jeg ikke de store problemer med huller i dragten,men det udelukker ikke for mig at gå med dykkerur og i mine øjne et godt et
lænke på dykkerure det rigtige for mig til det jeg bruger dem til.
Heldigvis har jeg også gummirem til ORISet hvis jeg en dag skal dykke med dragt hvem ved måske vi mødes dernede
Hvis det du skriver er din holdning til ure og hvornår man skal bruge dem så har du i mine øjne slet ikke forstået hvad det med ure går ud på.
Hvor mange herinde tror du kun bruger de ure de har til det de er lavet til fra producenten
PS men måske har du ret i at dem man ser med gummirem på deres dykkerur er på ud for at dykke med dragt jeg skal ikke kunne sige det,
men jeg forbeholder mig ret til at tvivle