07-09-2008, 05:35 PM
"Tukjær Skrev:Denne her er ikke titanium og vejer omkring 250g.....Det er lige til at blive skæv i ryggen af.
Så skal man have to for at gå lige.
|
Oris TT1 47mm SS
|
|
07-09-2008, 05:35 PM
"Tukjær Skrev:Denne her er ikke titanium og vejer omkring 250g.....Det er lige til at blive skæv i ryggen af. Så skal man have to for at gå lige.
07-09-2008, 05:36 PM
det er mit i titanium personligt syntes jeg det er rigtig lækkert, uret giver stadigvæk en god fornemmelse på armen
07-09-2008, 10:09 PM
Den er fed. Kunne selv finde på at købe et, dog med gummi.....
Og hjælp med at gøre mit billede i underskriften lidt mindre. Har gjort det meget lille, men det bliver stort alligevel.
07-09-2008, 10:15 PM
Submersible Skrev:Den er fed. Kunne selv finde på at købe et, dog med gummi..... Det er da en fin størrelse. Jeg vil både have lænke og gummirem, når jeg køber det......
07-09-2008, 10:35 PM
47mm(det samme som mit cc)virker bare godt
den bliver du rigtig glad for tukjær Ved godt mange syntes 47mm er FOR stort men med ORISs (speciale)kasse og horn virker det ikke voldsomt(i mine øjne altså) Eneste minus som jeg har oplevet er hvis man skal have uret på sammen med skjorte så kan det knibe lidt med pladsen ved manchetterne Men det er det mit forhåbetlige snarlige indkøbte JLC skal hjælpe med det vil står SUPER sammen med mit ORIS. Lykkes mit JLC indkøb så kommer jeg for sure til dit næste arrangement tukjær så kunne vi sammenligne de 2 ORISer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|