Prisforskel på Sub med og uden udfyldte papir?
#1
Er der nogen forskel på værdien af en Sub med udfyldte papir fra en AD og en uden, købt greymarket?

Det går jeg ud fra at der er, men hvor meget......?
Svar
#2
mener du uden papier ? Eller *udfyldte* papirer ?

Hvis den er HELT uden originale rolex papirer, så er prisforskellen nemt 4-5k

M
Svar
#3
Morgan Jones Skrev:mener du uden papier ? Eller *udfyldte* papirer ?

Hvis den er HELT uden originale rolex papirer, så er prisforskellen nemt 4-5k

M

Uden "udfyldte" papir...... Icon_redface
Svar
#4
Tukjær Skrev:
Morgan Jones Skrev:mener du uden papier ? Eller *udfyldte* papirer ?

Hvis den er HELT uden originale rolex papirer, så er prisforskellen nemt 4-5k

M

Uden "udfyldte" papir...... Icon_redface

Jamen.... Ok... Nu er jeg forvirret. Alle moderne Rolex papirer er udfyldte. Forhandlerens navn står præ-printet på garanti kortet - det eneste der kan udfyldes er købers navn + dato - hvilket gør 0 forskel prismæssigt.

morgan
Svar
#5
Morgan Jones Skrev:
Tukjær Skrev:
Morgan Jones Skrev:mener du uden papier ? Eller *udfyldte* papirer ?

Hvis den er HELT uden originale rolex papirer, så er prisforskellen nemt 4-5k

M

Uden "udfyldte" papir...... Icon_redface

Jamen.... Ok... Nu er jeg forvirret. Alle moderne Rolex papirer er udfyldte. Forhandlerens navn står præ-printet på garanti kortet - det eneste der kan udfyldes er købers navn + dato - hvilket gør 0 forskel prismæssigt.

morgan

Ok, det var jeg ikke klar over..... Så er der ALTID international garanti på. Godt at vide.
Svar
#6
Hvor gl. er uret? Kun de nyeste Rolex der har dette kort. Tidligere blev papirerne udfyldt af AD´en på certifikatet.

Men da uret jo så ikke er sprit nyt mere er garantien sikkert udløbet og så er det et fedt om papirerne er udfyldte.

Bare sikre dig at ALLE papirer er med inkl. certifikatet.

Uudfyldte papirer er kun noget skidt på NIB ure da AD så ikke vil røre uret under service såfremt der skulle ske noget. Så uudfyldte papirer= ingen ww garanti.

/Mads
Svar
#7
Fra 2008
Svar
#8
Citat:Uudfyldte papirer er kun noget skidt på NIB ure da AD så ikke vil røre uret under service såfremt der skulle ske noget. Så uudfyldte papirer= ingen ww garanti.

Nej. Alle nye credit card style certifikater er valide, da de er præstemplede.

Morgan
Svar
#9
Morgan Jones Skrev:
Citat:Uudfyldte papirer er kun noget skidt på NIB ure da AD så ikke vil røre uret under service såfremt der skulle ske noget. Så uudfyldte papirer= ingen ww garanti.

Nej. Alle nye credit card style certifikater er valide, da de er præstemplede.

Morgan

Sorry fik ikke skrevet at min kommentar var mere generelt ment og IKKE gælder for sprit nye Rolex ure som Morgan også pointerer. Det er kun gældende for garantikort og certifikater som er udfyldt af AD´en.

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)