04-08-2008, 10:34 PM
Vi ved jo godt at dagslys er det bedste fotolys - og ganske ofte går jeg udenfor for at fotografere mine ure.
Jeg medbringer pudseklud, fotoudstyr, baggrund osv. Men idag var vejret jo ikke ligefrem indbydende...
men så - i stedet for at sætte lys op inde og fotografere - fik jeg den ide at gå i drivhuset - og det virkede fint - det kan jeg anbefale. Se her:

Det absolut vanskeligste ur at fotografere er sortskivede ure med blank pudset buet glas...

og jeg garenterer at intet på uret er grønt - men det er vinen som skygger oppe under taget...

Begge ure er fra 1953 og med cal 266 - den sorte er en kvalitets redail fra Bethge mens tow tonen står originalt!
vh Baun
Jeg medbringer pudseklud, fotoudstyr, baggrund osv. Men idag var vejret jo ikke ligefrem indbydende...

Det absolut vanskeligste ur at fotografere er sortskivede ure med blank pudset buet glas...

og jeg garenterer at intet på uret er grønt - men det er vinen som skygger oppe under taget...

Begge ure er fra 1953 og med cal 266 - den sorte er en kvalitets redail fra Bethge mens tow tonen står originalt!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)