2254.50.00
#21
Nu mener jeg ikke man skal stille tiden tilbage, der er nogen ting man ikke kan få lokalt, dem køber jeg altid over nettet, eller hvis min foto handler/PC handler etc. ikke vil tage varen hjem. Så jeg er slet ikke imod nethandel. Blot kan jeg se problemer på den lange bane.

Jeg fik slået 2800 af (omregnet) da jeg købte mit Omega, og det var uden de store sværdslag, så det kan godt lade sig gøre, og de 1200 der er op til de 4K, er jo hvad man bruger på en våd aften i byen... Så jeg bliver bare hjemme en aften og holder øje med klokken Icon_e_wink

Hilsen Henrik
Svar
#22
Hehe ja sådan man selvfølgelig også se på det Icon_e_smile
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#23
Hej

Jeg købte mit brugt sidste år. Havde besluttet at jeg ville købe det ved en forhandler....enten nyt eller brugt og var rundt og sondere lidt....havde fundet et hos Mywatch men var for langsom.

Og endte så med at købe en 2007 model via DBA.....det har jeg ikke fortrudt. 6 mdr gammelt ur med danske papirer....og til en fin pris og en flink sælger.

Det jeg egentligt ville sige med indlægget: prøv evt. Ragnar i Odense. Mit ur er købt der oprindeligt og til lige under 12.000(modellen er ikke med Coaxial)

Hilsen Chris
Svar
#24
Omega seamaster 2254.50.00 fås ikke med Co-Axial det er cal. 1120 Icon_e_wink. Og den udgår inden så længe.
Svar
#25
HenrikP Skrev:Jeg syntes bare man skal handle så lokalt som muligt, ellers ender det med at det kun er i København man kan købe varene!

Hilsen Henrik

Det samme gælder vel når man skal have lave nogle ure. Icon_e_surprised
Svar
#26
jazzman Skrev:Det samme gælder vel når man skal have lave nogle ure. Icon_e_surprised

Nemlig ! Icon_e_sad
Svar
#27
Hej

Jeg ser en del Omega ure der er købt over nettet, med forkert udfyldt papirer, eller papirer, der slet ikke er udfyldt, og det vil sige at man har et ur uden garanti, og med en lavere gensalgsværdi.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)