28-03-2008, 11:10 AM
|
omega seamaster hjælp
|
|
28-03-2008, 11:17 AM
Men hvad er det du vil have råd om / hjælp til?
Det ser originalt ud og skiven er 99% sansynlig original med meget fin patine. Værker er 471 som er samlerværdigt men ikke kvalitetsmæssigt på højde med de senere i 5xx serien. Om den behøver en service kan jeg ikke se på billedet. Uret er ret lille kun 32 mm! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
28-03-2008, 11:22 AM
det er selfølgelig en god ting at skrive , jeg kan ikke se om skiven er orginal eller værket er skiftet til noget andet.
så alt info er super . har den ikke samme str som de gamle manuelle seamaster? mvh kristian
28-03-2008, 11:23 AM
Kan egentlig ikke lægge så meget til det Baun skriver. Jeg er enig i originalitet -
Du kan ev lige give os kaliber nummeret som Baun giver korrekte forslag til, det kan da være lidt sjovt. Et godt værk og helt afgjort et som du skal bruge og være glad for. Holder det tid uden problem, så lad det være, ellers giv det en service. Er glasset ridset, så puds med tandpaste i cirkelbevægelser (eller Brasso - eller pladerens til glas konfurer) Lad være med at poste vand på, men tør med en fugtig klud. Ellers skift glasset, det koster ingen herregård vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
28-03-2008, 11:25 AM
jeg har ikke købt det endnu , overvejer det stadig .
mvh kristian
28-03-2008, 01:59 PM
Den er noget mindre end de fleste manuelle Seamastere.
men helt generelt er der jo stor forskel på størelsen. under 34 mm regner jeg for lille - 34 - 35 er det "Normale" 36 mm regner jeg for pæn stor og over 37 mm vil jeg kalde oversize! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)