Efterlysning: Omega Speedmaster
Hej alle sammen,

Det er godt nok ved at være 6 mdr. siden jeg mistede mit Omega ur. Og ja, det er virkelig noget som skærer i hjertet.

Jeg har været hos politiet og kigget overalt nu (også på nettet).

Der er tale om dette ur: [url]"http://www.timezone.com/library/news/news631813599454531250">http://www.timezone.com/library/news/ne ... 9454531250[/url]

Hvis nogen ser det til salg af en privat eller noget lign. må I meget gerne kontakte mig her eller skrive til: <!-- e --><a href="mailto:ccc71919@vip.cybercity.dk">ccc71919@vip.cybercity.dk</a><!-- e -->.

Jeg mistede uret i Århus, og der vil selvfølgelig være findeløn til personen, som kan hjælpe mig med at finde mit ur igen.
Svar
Vi skal nok holde øjnene åbne.

Peter
Svar
Tusind tak Peter! Det er en kæmpe hjælp! Icon_e_smile
Svar
Jeg ser et utal af auktions sider og har ikke set det - så "finderen" går nok med det. Gid han må falde over en kantsten (hvis det som jeg læser det er en uærlig gut)
Vi kigger - og ser vi noget så melder vi tilbage - men du må nok give et serienummer hvis det skal kunne lade sig gøre (har ikke meget håb desværre - håber din forsikring dækker dig)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
heller ikke model, som man tit ser til salg, så skulle den/eller en magen til dukke op vil alarmklokkerne ringe!!!

MVH

SK

-Håber det sker, så skurken kan få sin "belønning"...
/SK
Svar
Ja, jeg tror også at finderen går rundt med det. Der er heldigvis ikke ret mange af dem i DK, så hvis jeg finder ham, så sørger jeg for at han falder over en kantsten. Jeg vil dog lige sikre mig at han har en kvittering for sit fine ur inden.

Det var en 18 års fødselsdagsgave fra min far, som jeg ikke er på talefod med pt. Men jeg skal nok lige poste serienummeret, så snart jeg er på talefod med ham igen.

Ang. forsikringen så vil de ikke dække tabet af mit ur, fordi jeg valgte at være ærlig omkring forsvinden af mit ur. Og det var ikke et hændeligt uheld - nok snarere dumt! Icon_e_sad
Svar
Igen tak til alle sammen, fordi I vil hjælpe mig. Ja, det er nemlig et halv sjældent ur som ikke ret mange har i DK, så hvis det I ser den, så giv mig endelig besked Icon_e_smile
Svar
Atomi Skrev:Ja, jeg tror også at finderen går rundt med det. Der er heldigvis ikke ret mange af dem i DK, så hvis jeg finder ham, så sørger jeg for at han falder over en kantsten. Jeg vil dog lige sikre mig at han har en kvittering for sit fine ur inden.

Det var en 18 års fødselsdagsgave fra min far, som jeg ikke er på talefod med pt. Men jeg skal nok lige poste serienummeret, så snart jeg er på talefod med ham igen.

Ang. forsikringen så vil de ikke dække tabet af mit ur, fordi jeg valgte at være ærlig omkring forsvinden af mit ur. Og det var ikke et hændeligt uheld - nok snarere dumt! Icon_e_sad
Din ærlighed tjener dig afgjort til ære - se så at komme på talefod med den gamle Icon_e_wink
Yes det er et ret sjældent ur så hvis nogen får det tilbudt så er det bare om at være vågen
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
At du har mistet dit ur, er sur r... Men jeg er enig med John i, at det holder, at du ikke har involveret dig i forsikringssvindel.

Vi skal nok holde øjnene åbne, hvis et lignende ur, skulle dukke op på diverse salgssider.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)