Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Speedy Skrev:Mads Gjødesen Skrev:Det er næsten den jeg regnede med at det var men eneste forskel er skive layoutet. Så min beskrivelse ovenfor står jeg stadig ved. Så ja de falder så meget desværre. Men heldigvis ikke mere end det, hvis du ellers passer på uret.
/Mads
Føj for den da, det er jo værre end tabet på en ny bil. En af grundene til at jeg altil køber brugte Omegaer. Men jeg syntes at denne prisforringelse er meget slem!
Benny tommelfinger reglen er at uret smider 40-60 % med det samme du forlader butikken. Så kan man købe mere eller mindre populære ure som afviger fra standarten. Jeg har også mit første nye dyre urkøb til gode. Der er simpelthen for stort tab i forhold til at købe MINT (96-98% stand) og få 40-50 % rabat. Men godt vi ikke alle er sådan, for så ville der ikke være noget at hente på brugtmarkedet for os "ådselsædere" af en flok fattigrøve
/Mads
•
Svar: 45
Tråde: 18
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Har købt en Rolex Sub 16610 i stedet, den burde holde prisen noget bedre ikke?
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
thomasholm Skrev:Har købt en Rolex Sub 16610 i stedet, den burde holde prisen noget bedre ikke?
Skulle du ikke sælge et ur Thomas? Du har måske givet det i bytte?
Tillykke med Sub'en!
•
Jo Jo har købt en Sub 16610 i stedet
•
Tja et Sub smider også små 10 k når det forlader butikken. De handles for 24-26 k. Men trods alt bedre end Speedy´en. Havde det været måne-uret havde tabet ikke været så stort. Men som Stefan pointerer er disse speciel editions sjældent noget økonomisk godt køb
/Mads
•
thomasholm Skrev:Jo Jo har købt en Sub 16610 i stedet 
Hvad fik du så for Speedy'en? Det var måske Mads der købte den
•
Omegaen er ikke solgt endnu, har den stadig. Tror egentlig jeg beholder den sammen med Sub'en. Synes det er for stort et tab til at jeg vil sælge
•
Meget god pointe, den falder sikkert ikke yderligere i mange år!
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Det er modellen fra 2005 der er eftertragtet, den model der ligner Rolex Daytona Paul Newman, som Michael Schumacher selv bærer i fritiden.
MVH Peter
•
peter Skrev:Hej
Det er modellen fra 2005 der er eftertragtet, den model der ligner Rolex Daytona Paul Newman, som Michael Schumacher selv bærer i fritiden.
MVH Peter
Jeps den er lidt sjovere. Schumi har forresten også et Newman Daytona lige som mange af de andre "spidser" i motorsporten (bla. Ralf Schumi og Eckerstone). Sjovt som racerkørere ofte interessere sig for ure. Nok en kombi af for meget fritid og for mange kr.
/Mads
•