Dweller 08
Kunne en rolex expert informere om hvorvidt Seadweller 08 kommer med den nye "inderkrans" med inskriptionen: rolex rolex rolex.
Og Hvis Dwelleren udgår til fordel for en ny model i jubilæumsåret, blir denne model så ikke voldsomt eftertragtet ?

På forhånd tak.

Jesper
Svar
Det er umuligt at sige. Det ved kun Rolex. Så alt hvad vi kan komme med er gæt.

MIT gæt er at den kommer med Rolex Rolex i inderkransen. Desuden lidt kraftigere visere og maxi skive. Om det bliver i 2008 aner jeg ikke. Sub´en er også forudset til at få en efterfølger i 2008. Om de så kommer begge to er svært at sige.

Den nye SD vil blive voldsomt populær fra start pga nyhedsværdien. Det er set med specielt den nye Milgauss. Men sender de ure nok ud kan det være at grey market prisen er i et fornuftigt niveau.

/Mads
Svar
Takker, har nemlig set en Sub date med rolex rolex inskriptionen, så tænkte det oss kom på Dwelleren
Svar
jesper13 Skrev:Takker, har nemlig set en Sub date med rolex rolex inskriptionen, så tænkte det oss kom på Dwelleren
Har den lille krans med rolex rolex altid været på LV'eren og hvis NEJ, fra hvilket år kom den med der?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
jesper13 Skrev:Takker, har nemlig set en Sub date med rolex rolex inskriptionen, så tænkte det oss kom på Dwelleren

Tror du ikke det snarere var den nye GMT???
Svar
Larzovic Skrev:

Tror du ikke det snarere var den nye GMT???
LV har det da har jeg set, så hvorfor ikke alm sub date? Ex den blå beezel/skive som jeg også har set har det.
Jeg troede da alle nye sub dates havde det?
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej John

Min 16610 LV fra September 2007 har det ikke, men det kommer helt sikkert, da jeg ved at 14060 M allerede har det.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej John

Min 16610 LV fra September 2007 har det ikke, men det kommer helt sikkert, da jeg ved at 14060 M allerede har det.

MVH Peter
Det er nok lige i skiftet. jeg er 99,9% sikker på den jeg så fra Klarlund har det, så sikkert lige her i skiftet til 2008
vh
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)