Svar: 6
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg står for at skulle købe et nyt seadweller i det nye år. Jeg har læst, her på siden, at Rolex muligvis laver ”nye” modeller i 2008. Mit spørgsmål er derfor: Vil i råde mig til at købe den nuværende model (2007) eller vil det være en fordel at vente og se hvad der sker i 2008 og så købe uret der?
Hvad er jeres råd?
Mvh
En kommende førstegangs Rolex køber.
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
sætter traditionelt deres priser ca. 8 % op omkring nytår, så jeg ville nok købe nu. En ny SD vil formentlig først blive indtroduceret på basel-messen sidst på foråret, og så rammer den nok DK i efteråret. Det er lang tid at vente på noget som ingen ved noget om....
mikael
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg ville også købe nu da de som regel stiger, og hvis der kommer en ny model bliver der lang ventetid på den, og den vil stige i pris, og så bliver den gamle model mere værd med tiden.
MVH Peter
•
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Køb nu!! man ved aldrig hvad der sker. Du ved, hvad du kan forvente af den nuværende model; og den skuffer dig ikke!!!
Jeg har haft min i 10 år og er lige så glad for den idag, som da jeg købte den!!!( faktisk bliver jeg mere og mere glad for den). Den kan virkelig tåle noget!! Jeg er nok én af de få, som rent faktisk bruger den til det den oprindeligt er beregnet til (læs: dykke) og den har prøvet stort set alt under overfladen og har aldrig svigtet. De sidste 7 år har jeg boet/færdedes Nord for Polarcirklen; i omgivelser som virkelig sætter krav til udstyret og igen; den har aldrig svigtet. ( dette er vist et lille sidespring fra oprindelig tråd, men understreger jo bare hvor godt et valg du har truffet!!!

)
Hvis du har besluttet dig for modellen, er det lang tid at vente til efteråret!!! ; tid du kunne bruge til at glædes over din nye klokke!!!
Der er også den mulighed, at den nye version ikke er dig. Så er det jo bare dobbelt ærgerligt, at have ventet...
MVH
SK
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg har dog kun haft min i knap to år, men jeg vil absolut ikke undvære den i samlingen, en SeaDweller hører til i enhver Rolexsamling.
MVH Peter
•