Omegamania - by Omega ??
Hej

Vi har det her forum for at folk kan få gode råd om urkøb, også selvom at der er spurgt om det før, der kan jo eksempelvis komme en ny bruger der aldrig har spurgt før og ønsker svar på et specifikt spørgsmål, der har været spurgt om før, og dem synes jeg også skal have et pænt svar.

MVH Peter Icon_e_wink
Svar
peter Skrev:Hej

Vi har det her forum for at folk kan få gode råd om urkøb, også selvom at der er spurgt om det før, der kan jo eksempelvis komme en ny bruger der aldrig har spurgt før og ønsker svar på et specifikt spørgsmål, der har været spurgt om før, og dem synes jeg også skal have et pænt svar.

MVH Peter Icon_e_wink
Jeg kan ikke se et eneste ikke pænt svar i denne her serie. Når jeg skriver at emnet har været oppe og han lige kan søge så finder han en masse om det, så ser jeg det som ren service - frem for at gentage flere tråde (Jeg tror den var oppe i 3 forskellige - med masser af kommentarer til Omegamania)

Loncar er ganske rutineret bruger, så jeg tror sagtens han fandt rundt via søge funktionen - Naturligvis skal folk ha pænt svar og må spørge alt det de vil - det bestræber jeg mig altid på
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)