Ny GMT Master ll
#1
Er lidt tændt på det nye GMT Master ll i stål, til trods for at jeg synes at lænken er lidt for "flot" med det blanke mellemled! Jeg kan se at der findes mange priser på sådan et ur, en forsår ikke helt hvis der er overpris på uret, da det som jeg kan se er muligt at købe hos urmageren på alm. betingelser eller?? Icon_question
Svar
#2
Der var helt klart nogle grey market dealers, der håbede på en ny Daytona (hvor markedsprisen ligger 10k over AD prisen). Det sket bare ikke, da Rolex mættede markedet fra start. Så jeg kan kun anbefale en AD frem for grey market, når priserne er ens.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#3
Jeg har ikke set den herhjemme til overpris? Den ser ud til at ligge lige omkring listepris ?

m
Svar
#4
Det ser ud til at spekulanterne får sig en lang næse denne gang og urene sælges greymarket til ca. samme pris som hos ADs. Har oven i købet set dem til små 40 k internationalt. Jeg tror de svingende priser skal ses i lyset af at nogle dealers forsøger at skyde den af til over liste pris uden det kan bære.

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: