17-08-2007, 06:15 PM
Jeg tog en udflugt til Horsens for at aflevere en portion indkøbte ure til Peter Halse for "Verifikation" som jeg kalder det. For at sikre at urene er ok og få checket om de trænger til det ene og det andet - nyt glas, en ny krone osv. Altid en stor fornøjelse at komme i butikken på strøget i Horsens.
Peter ved en masse om Omegaer og har altid et eller flere gode ure som vi handler om.
Også Bjarne Vork, "My Watch" havde jeg en aftale med - det blev også til gode handler, fornøjelig snak, en kop kaffe og endda en lille kranse kage.
Jeg kan på det varmeste anbefale såvel erfarne urtosser som nye interesserede at besøge Horsens og de 2 omtalte herrer.
God behandling og fair handel.
vh Baun
Peter ved en masse om Omegaer og har altid et eller flere gode ure som vi handler om.
Også Bjarne Vork, "My Watch" havde jeg en aftale med - det blev også til gode handler, fornøjelig snak, en kop kaffe og endda en lille kranse kage.
Jeg kan på det varmeste anbefale såvel erfarne urtosser som nye interesserede at besøge Horsens og de 2 omtalte herrer.
God behandling og fair handel.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)