Under 90 Omegaer til salg
Sad lige og kiggede på solgte ure - og der var en del Omegaer. Det fik mig til at kigge på¨hvor mange der er til salg....

Der er 89! Hvis jeg ikke husker helt galt var den lige oppe og vende 130 for ½ år siden. Sæsonudsving? ... ikke kun.

Er jeg helt galt på den, hvis jeg siger, at siden OMEGAMANIA er udbudet af Omegaer kun faldet... i forhold tril efterspørgselen?

Jeg ikke samme tendenser for andre mærker - Rolex har samme niveau som for ½ år siden, så vidt jeg husker/kan se!

vh Baun
Svar
Jeg mener også priserne på de RIGTIGE omgeaer på Ebay er gået en del op. Der er stadigt masser af omproducerede og hvad ved jeg, og de ligger som altid, men de som er ægte fra 1945 og frem, er efter min mening steget ganske meget - de rigtige samlere spotter dem, chancen for et kup er noget nær lig 0 - selvom midtsommer er god til at købe ligesom det bedste tidspunkt = fra ca 10 dage før jul og til efter Nytår - men det har jo ikke noget med sagen at gøre
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jamen Baun, du har vel købt dem allesammen? Icon_e_wink
Svar
Jesper B Skrev:Jamen Baun, du har vel købt dem allesammen? Icon_e_wink

Faktisk har jeg ikke købt ret meget de sidste 3 måneder. Som John siger: "Der er langt mellem de gode køb". Men hvis man kigger lidt efter det der ikke er populært lige nu - fx. guldure, kan man stadig finde lidt.

Jeg har heller ikke sat meget til salg. Venter lige til efter sommer og ser hvordan det udvikler sig. Men det ser ud til at de sidste til "gammel pris" er ved at blive solgt! Så må se hvad ny pris bliver.

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)